Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Wczoraj
  2. Witam. Odkopię trochę temat, bo nie chce powielać tematów na forum. Też natrafiłem na problem księgowania importu z Chin i powiem szczerze, wymiękam. Robię to po raz pierwszy i nie do końca wiem jak to zrobić poprawnie - może ktoś pomoże 🤦‍♂️ Założenie: Chce zaksięgować towar w celu dalszej odsprzedaży, a więc będzie to zakup, nie wydatek (jeśli dobrze myślę). Co mam: - FV od sprzedawcy z Chin - wartość 144,00 USD - dokument PZC w którym widnieje następujący zapis: - FV od UPS z takimi kwotami: Kurs wymiany walut na FV UPS: 0.561569849 (jak się domyślam chodzi o walutę CNY?) Wartość kursu USD na PZC: 3,9527 Co udało mi się wstępnie ustalić przeszukując internet: 1. Księguję fakturę importową jako Zakup w walucie USD, ale nie tworzę do tego automatycznego przyjęcia magazynowego 2. Tworzę przyjęcie magazynowe ręcznie na towar w kwocie 144,00 USD bez VAT 3. Obliczam ręcznie koszt transportu, czyli 1691,00 PLN (B00 z PZC) - (144,00 USD x 3,9527) = ~ 1122,00 PLN 4. Obliczony koszt transportu dodaję poprzez korektę kosztów dostaw do przyjęcia magazynowego 5. Kwotę Usługi Agencji Celnej wrzucam po prostu w koszt (72,10 PLN) + VAT (16,58 PLN) i teraz co z naliczonym VAT-em? Czy powyższy schemat działania jest poprawny? Powiem szczerze, że dla kogoś kto robi to pierwszy raz, czytając poradniki dostępne w necie to jeden wielki szum informacyjny. Do tego Nexo "nie pomaga" w ogarnięciu tematu przez brak funkcjonalności. Mógłby ktoś wskazać kierunek co dalej? Myślę że wskazówki do żywego przykładu przydadzą się potomnym
  3. Dzień dobry, Szanowni Państwo, gdzie znajdę bardziej rozbudowaną instrukcje obsługi panelu WebService? Udało się po wielkich bojach skonfigurować to z bankiem, natomiast połowa transakcji na rachunku z marca się nie zaimportowała, rozliczenie transakcji działa raz na kilka przypadków, brak oznaczenia, że transakcja została już wysłana do banku - nie sposób pamietać, że coś już zostało wysłane i czeka na realizację. Domyślam się, że to wszystko można ustawić, natomiast instrukcje Inserta są bardzo lakoniczne w tym temacie.
  4. Przy tworzeniu bazy danych ustawiony "modyfikator domyślnej daty kursu" na "poprzedni dzień roboczy". Teraz gdy chce ustawić w programie u klienta, ręczne ustawienia dekretacji to czemu pojawia się "wskazany dzień". Gdzie mam ustawić aby wszystkie daty kursu standardowo były ustawiono na poprzedni dzień roboczy ? Bo okazuje się że gdy chcemy skorzystać z ręcznych ustawień to za każdym razem musimy zmieniać ten kurs. Czy nie powinno być tak że, gdy podczas zakładania bazy danych w ustawieniach vat i kpir ustawiony był "poprzedni dzień roboczy" to z automatu przy włączeniu ręcznej dekretacji te ustawienia powinny być podtrzymane ? ?
  5. Też chciałbym aby taka opcja była dodana ponieważ po zmianie programu dostaje telefony z US czemu jest inny a nie ten co kiedyś.
  6. A może warto dodać opcję obsługi KRUS, dzięki czemu program może informować o przekroczeniu limitu podatku na dany rok i przejście na ZUS.
  7. Czy nikt nie wie jak to zrobić ? Lub nakierować jak to można zrobić ? Póki co zrobiłem coś takiego:
  8. Tak, jak dobrze pamiętam tak ustawiony był pracownik w gratyfikancie. Szkoda, że nie ma zaawansowane komunikatu błędu ponieważ obecnie wskazuje, że jest błąd ale nie wiadomo, gdzie dokładnie.
  9. Proszę poczytać forum to są osoby, które chciałby by zmian wyglądzie wydruków. Czy nie można tego zrobić w standardzie jak to było np w nieistniejącym insercie przykład. Dodatkowo jest tutaj proporcja na wydruku. Wystarczy że dział opracowywania wydruków zrobi to raz i będzie gotowe. Wg mnie możecie wzorować się na Reset2 ponieważ mieli bardzo czytelne wydruki.
  10. Czy da się jakoś automatycznie przekazać dane z Gratyfikanta do Płatnika? Ok, można przez eksport - import zgodnie z informacją: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1537,gratyfikant-gt-–-jak-wyslac-deklaracje-zus-do-programu-platnik.html?token=IjIwMjIvMTAvMTYsIDA1OjAwOjQ0LS0-LCAi.68SmI6iLYdxCcN6JftvF1tVExmQ# Ale użytkownicy twierdzą, że da się to zautomatyzować, co więcej "gdzieś w programie" można wpisać login i hasło do Płatnika co może wskazywać na automatyzację wymiany danych między Gratyfikantem a Płatnikiem (oba na SQL, na różnych instancjach). Da się?
  11. Oczywiście ma to zastosowanie jeśli wspólnik oprócz działalności w spółce prowadzi swoją indywidualną działalność dla której założyliśmy oddzielną bazę. Jeśli prowadzi ją wyłącznie w formie tej spółki osobowej to rozliczamy jego podatki bezpośrednio w bazie spółki. Radek Matyszkiewicz
  12. Tutaj Pan znajdzie instrukcję jak to zrobić: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3109,rachmistrz-i-rewizor-nexo-jak-wprowadzic-przychody-z-innej-dzialalnosci-dla-wspolnika.html
  13. Dzień dobry, proszę o interpretację poniższego ostrzeżenia:
  14. A łącząc produkt - nie powinna być wysłana z automatu zmiana/aktualizacja stanu ilościowego? A tym samym kolumna SAS powinna sygnalizować coś?
  15. Jak w tytule. Vendero nie pobiera zamówień do Subiekt Nexo jeżeli klient wybiera opcję płatności za pobraniem i tak samo gdy klient wybierze opcję wysyłki do paczkomatu.
  16. Jeśli to kolejny rok obrotowy to należy przenieść BZ na BO, jeśli to pierwszy rok obrotowy to należy po prostu wprowadzić dane ręcznie: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3675,rewizor-gt-–-jak-wprowadzic-historie-wplywow-srodkow-pienieznych-na-bilansie-otwarcia-konta-walutowego.html
  17. W jaki sposób zaciągnąć historie wpływów środków pieniężnych w walucie do bilansu otwarcia?
  18. Niestety nie bardzo znam się na Sello od strony technicznej, ale czekamy na odpowiedź admina? Odnośnie mojego błędu to masz rację, mówi, że nie mam miejsca, ale... mam miejsce. Zmniejszyłem bazę do 8754MB i dalej się pokazuje to samo. Na dyskach nie ma szans aby nie było fizycznie miejsca, widzę połowę zajętości na głównym dysku serwera (jakieś 100GB), a na dysku do archiwizacji 60% wolne (ponad 1TB). Także teges... sello chce się zaktualizować PRZEKRACZAJĄC 10GB z 8754MB??
  19. Ty masz prostą sprawę bo pisze co go boli. Masz mało miejsca na dysku lub przekraczasz limit miejsca na bazę danych w darmowej wersji serwera SQL @Bartosz Rosa dasz radę pomóc w moim przypadku?
  20. Dobrze idzie! Za chwilę dostanę wezwanie przedsądowe do uzupełnienia braków w wykonaniu darmowej porady 😉
  21. Proszę pokazać, co konkretnie Pan zapisał. Proszę też upewnić się, że podczas wydruku wybiera Pan utworzony wcześniej wzorzec. Najlepiej będzie, jak przedstawi Pan to wszystko na zrzutach ekranu.
  22. Dzień dobry Panie Pawle, Proszę w wiadomości prywatnej przesłać screeny programu.
  23. Wydaje mi się, że to nie jest problem techniczny tylko przepisów podatkowych: nie możemy odliczać składki zdrowotnej zapłaconej z tytułu innej formy opodatkowania. Czyli tutaj błędnie odliczyliście 50% składki za grudzień w styczniu. Pozdrawiam Radek Matyszkiewicz
  24. U mnie podobnie, brak możliwości aktualizacji, która staje gdzieś w połowie i później od razu przywraca poprzednią bazę. Nam wysykakuje coś takiego: Zastosowano do podmiotu skrypt: C:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Skrypty\skrypt1.430_1.437.enc Nie powiodło się wykonanie polecenia: ALTER TABLE tr__Transaction ADD CONSTRAINT PK_tr__Transakcja PRIMARY KEY CLUSTERED ( tr_Id ) ON [PRIMARY] Błąd 80040E14: Could not allocate a new page for database 'SIESIO' because of insufficient disk space in filegroup 'PRIMARY'. Create the necessary space by dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup. Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 80040e14: Could not allocate a new page for database 'SIESIO' because of insufficient disk space in filegroup 'PRIMARY'. Create the necessary space by dropping objects in the filegroup, adding additional files to the filegroup, or setting autogrowth on for existing files in the filegroup.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...