Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Dzisiaj
  2. Dzień dobry. Metodą prób i błędów : na kartotece wspólnika w zakładce "Deklaracje ZUS" zaznaczyłam RCA i w wersji HF2 utworzyło prawidłowe DRA i RCA i udało mi się wyeksportować i wysłać przez płatnika. A za miesiąc znów będę się "bujać" z zaznaczaniem DRA. Brak mi słów - po prostu ręce opadają, płacimy za abonamenty a dostajemy nieprzetestowany program i niesprawdzone aktualizacje co chwila. Pozdrawiam wszystkich delikatnie mówiąc "zdenerwowanych" aktualną sytuacją.
  3. A towarzyszy temu jakiś błąd? Jeśli tak to proszę załączyć zrzut ekranu.
  4. Gdzie znajdę jakiś changelog narzędzi VS, załączonych do SDK. Akurat zmieniałem komputer, i po zainstalowaniu najnowszych, nie budowało mi pakietów - tworzył folder Pakiet, poziom niżej, a potem próbował skopiować z innego folderu pliki. Po za tym, nawet w VS wyglądał inaczej, bo nie było Odwołań, tylko w innym drzewie były umieszczone biblioteki. Odinstalowałem i wrzuciłem z wersji 49 i wszystko działa bez problemu, więc to nie wina VS.
  5. Witam! Mam problem związany z właściwą konfiguracją dla kilku magazynów. Utworzyłem dwa magazyny: 1. Dla sprzedaży stacjonarnej (jako magazyn podstawowy MAG) 2. Dla sprzedaży allegro (magazyn ALE) Wszystkie oferty internetowe są ustawione na magazyn ALE. Podczas pobierania nowych zamówień do każdego z nich tworzone jest ZK, które z automatu ma ustawione magazyn MAG. Przez to pojawiają się błędy, gdy na magazynie podstawowym nie mam towaru a na magazynie allegro ten towar jest. Dodatkowo wystawiane paragony również z automatu ustawiają się na magazyn domyślny - jak to zmienić?
  6. Miałem to samo, trzeba zaktualizować parametry i wyliczyć jeszcze raz podstawę składki zdrowotnej (raport w deklaracjach skarbowych).
  7. Widzę, że pomimo ustawienia domyślnej kategorii w tworzonym przez SNX ZK, przy wystawianiu dokumentu końcowego, nie przenosi tej kategorii. Czyli w ZK jest kategoria, a w FS lub PAi jest brak kategorii. Ustawione jest przenoszenie kategorii z pierwotnego dokumentu. Ten błąd pozwoli nam przynajmniej rozróżniać te dokumenty sprzedaży, bo będą bez kategorii. Proszę go nie naprawiać, zanim będą kategorie dokumentów dostępne w SNX.
  8. To kolumna marża by była lepsza i pewnie łatwiejsza. Brakuje też informacji przy przeglądaniu zamówień. Konieczna jest dla nas rubryka ze stanami magazynowymi/dostępnymi zakładce asortyment, tak jak to jest w Subiekcie w ZK.
  9. Taki komunikat mam przy kopiowaniu schematów mimo że jest dokładnie ten sam plan kont, te same etykiety i opisy operacji gospodarczych.
  10. Cześć wszystkim, czy jest możliwość aby po kliknięciu "Twórz/drukuj paragon" Nie wyskakiwało okienko tworzenia paragonu w subiekcie GT tylko tworzył to w tle? To samo tyczy się drukowania etykiet kurierskich otwiera Adobe PDF i dopiero drukuje etykietę. Czy jest możliwość ustawienia automatu tak aby po spakowaniu zamówienia drukował w tle paragon i etykietę automatycznie tak jak jest w systemie Baselinker?
  11. Mam ten sam plan kont w 4 podmiotach, teraz w pierwszym zrobiłam schematy a do pozostałych 3 je skopiowałam i nie wiem dlaczego usunęło mi wszystkie konta ze schematów z tego powodu że nie istnieją chociaż istnieją. Z kolei jak ręcznie wszystkie konta wskazałam od nowa to nie mogę zapisać schematu z powodu komunikatu do wszystkich kont rozrachunkowych 😕 Co może powodować nieprawidłowość przy kopiowaniu i widoczny poniżej błąd?
  12. ps. Skoro posiada Pan urządzenie online to dlaczego komunikacja nie odbywa się po sieci tylko po kablu ?
  13. Może Pan wykonać test już teraz, jak wspomniałem wyżej problem jest po stronie programu, więc nie jest potrzebna do tego fizyczna drukarka fiskalna, fiskalizacja zakończy się po prostu błędem, ale komunikacji z drukarką, a nie mapowaniem stawek vat...
  14. Rozumiem. Dziękuję za informacje. Zmieniłem symbol stawki słowackiej na S23, jest unikalny. W poniedziałek przeprowadzę test. Teraz nie mam jak, bo połączenie mam jedynie zdalne, a drukarkę muszę przepiąć fizycznie kablem.
  15. Wskazałem co jest istotne, jeśli coś nie zostało zrozumiane to należało po prostu dopytać, a nie ignorować jedyną poradę... Nie rozumiem dlaczego wzywał Pan kogoś od drukarki fiskalnej, skoro problem jest programem - dlaczego nie skontaktował się Pan z wybranym przez siebie dostawcą programów, abonamentów ? Poza tym od zawsze zwracam uwagę, aby wybierać dostawców, którzy dostarczą jak najwięcej usług, w tym przypadku, aby jedna firma dostarczyła programy i drukarkę fiskalna, jeśli coś nie będzie działać to nie będzie musiał się Pan zastanawiać do kogo się zgłosić, a firma ta nie będzie mogła przesunąć odpowiedzialności na kogoś innego... Wydaje się proste i logiczne... Jak widać na Pana zrzucie ekranu posiada Pan dwie stawki VAT o symbolu 23, więc Kasiarzu wybrał Pan zapewne stawkę VAT Słowacką, a nie krajową... Proszę zmienić symbole stawek VAT na unikalne i wybrać właściwą stawkę VAT w Kasiarzu.
  16. Nie robię tego złośliwie, zwyczajnie nie mam tak szerokiej wiedzy i nie wiem co jest istotne. Wzywałem do tematu serwisanta drukarki fiskalnej, ale on też poległ. Czy chodzi o stawki VAT w słowniku w Subiekcie? W Kasiarzu nie znalazłem więcej opcji. Zrzut stawek z Subiekta poniżej.
  17. Ja tego NIE widzę, gdyż Pan NIE pokazał informacji, które pozwoliłyby to zweryfikować - nie pokazał Pan wszystkich informacji o wykorzystywanych w mapowaniu stawkach VAT, a można przecież posiadać wiele stawek VAT o tym samym symbolu (przypisanych do innych państw), więc symbol stawki jej nie identyfikuje... Opisałem jedno, jedyne podejrzenie, którego Pan nie zweryfikował, do którego się Pan nie odniósł: Najczęściej popełniany błąd to mapowanie stawki z innego państwa zamiast stawki krajowej.
  18. Wszystkie dane są wpisane. Sytuacja dotyczy tylko wakacji składkowych i tylko deklaracji RCA. Deklaracja DRA jest uzupełniana prawidłowo - włącznie z nazwą skróconą i wszystkimi danymi identyfikacyjnymi. Kwoty składek się zgadzają. Jedyny mankament to brak nazwy skróconej w RCA.
  19. Dziękuję za podjęcie tematu. Dokument to sprzedaż krajowa, VAT 23%. Nie drukuje się żaden z kilkuset dokumentów. Na drukarce fiskalnej na innej stacji roboczej - wszystkie, bez żadnego problemu. Drukarkę udostępniłem teraz, na potrzeby kolejnych prób, żeby mieć "pod ręką" konfigurację z poprzedniej stacji roboczej. Nie używamy tego w żaden sposób. W załączniku zrzut dokumentu. Jest już zafiskalizowany (na tej starej stacji) + ma wystawioną fakturę imienną. Wszystkie pozycje w Kasiarzu po podłączeniu drukarki - poza nazwą urządzenia - są identyczne 1:1. Wszystkie ustawienia w Subiekcie są identyczne, bo to ta sama baza danych. Na drukarce nie robiliśmy żadnych zmian w ustawieniach. Gdzie mogę jeszcze zmienić konfigurację?
  20. Czy to ten sam problem, bo pojawił się u nas i nie tworzy ZK z automatu, ale ręcznie trzeba z zamówienia je tworzyć? Edycja: ten problem pojawia się czasem (Sello NX wprowadziliśmy wczoraj). Być może to jest powiązane z tymi błędami i bardzo długim czasem pobierania zamówień, co też spowalnia pracę programu.
  21. Wczoraj
  22. Standardowo, należy poznać podstawy obsługi programu i wykorzystać je do poprawnego wprowadzenia dokumentu do programu... Kiedy dokument będzie poprawnie wprowadzony to poprawnie zostanie przekazany do księgowości. Program posiada wiele funkcjonalności, aby dostosować wartość dokumentu do systemu dostawcy - kierunek liczenia dokumentu netto/brutto, rabaty procentowe/kwotowe od ceny/wartości pozycji dokumentu... Jeśli to nie wystarczy/nie ma zastosowania to można po prostu przepisać tabelę VAT: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2566,subiekt-nexo-–-jak-zapisac-fakture-zakupu-na-ktorej-wartosc-do-zaplaty-nie-jest-rowna-wartosci-specyfikacji-towarowej.html
  23. Loguje się na subiek123 i zamiast mojej firmy z automatu wybierana jest firma klienta, która została udostępniona jako pierwsza. Co zrobić aby po zalogowaniu domyślnie wybierany był nasz podmiot ?
  24. Klient tak sobie zażyczył, chce aby pracownik pokwitował odbiór paska (na którym ma wszystko opisane), nie chce by wiedzieli ile mają na liście. A widać że nie tylko on tak robi jak są już gotowe takie rozwiązania w innych programach płacowych. Mnie interesuje jak taki wydruk wygenerować.
  25. Tak jak napisałem wtedy że OK, mogłem pomylić numery pól, ale skoro numer dokumentu to pole 4 to jest jeszcze gorzej. Popatrzmy co jest u Pani w pliku: Czyli: (4) numer dokumentu: 27103889 (co to w ogóle za liczba [emoji50]i jaki ma związek z numerem dokumentu?) (5) numer dokumentu dostawcy: "02/12/2024" (to jest faktura sprzedaży, tu nie ma prawa być żadnego numeru dokumentu dostawcy!) (7) pełny numer dokumentu: "FS 02/12/2024" (wbrew opisowi tu miał być numer, a nie numer z mnemonikiem!) W pliku EPP z Subiekta GT faktura o takim samym numerze wygląda tak: (4) numer dokumentu: 2 (tylko liczba!) (5) numer dokumentu dostawcy: pusto (7) pełny numer dokumentu: "2/12/2024" (ze wszystkimi "łamańcami", ale bez mnemonika) Pozwolę sobie więc pozostać przy swoim zdaniu - ten plik EPP jest do kitu. Napisałem niejeden program generujący pliki EPP i nie przyszło by mi do głowy że można to zrobić nie porównując zawartości swoich plików z rzeczywistym plikiem EPP, wygenerowanym przez Subiekta. Jak widać jednak można. Niekoniecznie warto, ale można [emoji6]
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...