Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Cała aktywność

Strumień aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Witam, u mnie problem pojawia się przy odrzucaniu dokumentów. Po stronie klienta jest wszystko ok, dokument widnieje jako odrzucony, klient dostaje powiadomienie, natomiast u mnie (po odświeżeniu) cały czas dokumenty widnieją jako "nowe" i jeszcze uwaga - jeśli sprawdzamy dokument od zapisu w KPIR jest odnośnik "pokaż dokument źródłowy", tego odnośnika brakuje, gdy sprawdzamy ten sam dokument w ewidencji VAT. Bywa przydatne zwłaszcza gdy dokument księgujemy wyłącznie w rejestrze VAT
  3. Ktoś chyba o tym pisał niedawno chyba... Nie chodziło o brak aktualizacji Windowsa? Ale mogę się mylić... Poszukaj w wątkach z 2-óch dni...
  4. Nikt tutaj nie dyskutował na temat czy i jak powinien zachowywać się program, tylko jakie działanie i znaczenie mają udostępnione już funkcjonalności. Niemniej jednak przekazałem Pańską sugestię do Działu Weryfikacji Oprogramowania i poinformuję o wiadomości zwrotnej.
  5. Bardzo dziękuję za pomoc, udało się aktywować program, mamy jeszcze jedno pytanie, czy Portal Biuro przenosząc faktury do Rachmistrza GT winien rozpoznać kwoty z faktur czy my księgowi mamy je uzupełniać ?, pytam gdyż księgując/dodając fakturę była uzupełniona data, numer, kontrahent lecz nie było wartości - netto/VAT/brutto ?
  6. dziękuję za odpowiedź Powtórze się, Sello mówi to samo
  7. dziękuję za odpowiedź Powtórze się, Sello mówi to samo
  8. Proszę opisać konfigurację i podać treść błędu. Proszę też sprawdzić komunikację z drukarką za pomocą programu serwisowego producenta drukarki, jeśli jej nie będzie to należy szukać przyczyny poza Subiektem, w miejscu występowania, a więc nie jest to temat na forum. Może Pan też zastosować opisane przeze mnie obejście. Wiele problemów bierze się stąd, że od początku nie było coś zrobione poprawnie, problem ujawnia się po jakimś czasie - dniach, miesiącach, latach - ponadto ciągle się aktualizują/zmieniają systemy operacyjne, programy antywirusowe, zmian jest mnóstwo i niektóre mogą sprawić problemy...
  9. Muszę restartować Windows codziennie po pierwszym uruchomieniu. Rzeczywiście potem jest wszystko ok. Następnego dnia to samo - uruchomienie kompa, odpalenie Subiekta = brak połączenia z drukarką, następnie restart Windows+ uruchomienie Subiekta= jest ok. Trochę to dziwne, nic nie zmieniałem w ustawieniach, a wcześniej nie było problemów.
  10. Niestety sam się nie domyślę jaki to błąd, ani jak jest podłączona drukarka fiskalna - proszę starać się dokładnie opisywać problem... Mam ten model drukarki u kilku klientów i żadne błędy fiskalizacji się nie sypią, u części jest podłączona poprzez SUZ.
  11. Różnie - czasami po chwili, czasami po dłuższym czasie ulegnie poplątaniu. Notatki zmieniane ręcznie po wejściu do aukcji, nie zbiorczo. Dodam też że zaczynają się mieszać już w aukcjach przygotowanych, nie musi ona trafić na allegro. Powielanie jest wykonywane funkcją Powiel, każda pojedynczy + zmiana konta w oknie edycji - tak jak Pan napisał. Wystawiamy ponownie jedynie z aukcji zakończonych (jeżeli dany produkt posiadaliśmy w ofercie jakiś czas temu) - tutaj nadmienię iż również notatki ulegają poplątaniu.
  12. Ala o jaki problem chodzi skoro napisał Pan, że już działa ? Większość problemów z urządzeniami fiskalnymi wynika z niewiedzy jak się nimi posługiwać, na podstawie tak ogólnych informacji ciężko cokolwiek powiedzieć, zdarzają się też awarie sprzętowe, ale dobry serwisant od sprzętu fiskalnego i programów Insertu sobie poradzą - polecam lepiej wybierać wsparcie. Jaki błąd, o jakiej treści ? -- Ogólnie mogę podzielić się doświadczeniem, że u jednego z klientów w sobotę przestały działać dwie (podkreślam dwie) drukarki (akurat Innova Profit) podłączone poprzez przejściówki USB, które działały w obecnej konfiguracji o wielu miesięcy, nie było z nimi komunikacji również poprzez program serwisowy producenta drukarki, nie miałem czasu na dokładniejszą analizę, a klient za płacenie za mój czas, więc podłączyłem drukarki bezpośrednio pod port COM, działają bez problemów - podejrzewam aktualizację Windows 10.
  13. Skoro nie ma błędu fiskalizacji to proszę szukać po stronie Sello.
  14. Czy ta opcja (dodawanie tagów allegro) się już pojawiła ?
  15. Teraz doszło. Dam znać tutaj, jak uda się ustalić przyczyny.
  16. Dzień dobry, Proszę o wskazanie, w jaki sposób mogę skorygować zamkniętą i przeniesioną do Rewizora listę płac. Działanie na wniosek Inspektora pracy. Zmieniłam pracownikowi godziny w ewidencji czasu pracy, a jak mogę zadziałać w listach płac. Korygowane okresy 01-07.2020. proszę o pomoc. Dorota
  17. Wysłałem zgłoszenie zgodnie z zaleceniem w poście. Wysyłam po raz drugi zatem
  18. witam firma zatrudnia 100 osób w związku z tym będziemy zmuszeni przystąpić do ppk max 10/11/2020 - z taką data podpiszemy umowy przystąpienia z pracownikami - moje pytanie to - w firmie obowiązuje wypłata wynagrodzenia na 10ty dzień następnego miesiąca - więc pierwszą składkę chce pobrać z pensji za listopad płatnej na 10/12/2020 czy w parametrach programu "odprowadzaj składki na" ma wskazać 11/2020 czy 12/2020 ? to samo w ewidencji osobowej pracownika "miesiąc zgłoszenia do IF" mam wpisac 11/2020 czy 12/2020 ? proszę o pomoc pozdrawiam Iwona
  19. Dobry pomysł ale sypią się błędy fiskalizacji. Codziennie co najmniej jeden na początek dnia, a dziś ok 8
  20. Też mam novitusa dwukrotnie był resetowany u producenta i po 3 latach nie nadaje się do pracy leży w śmieciach jako nawet nie rezerwowa bo nic ni da się zrobić na subiekcie gt dziąłąła - błąd fiskalizacji coś o stawkach vat o ile pamiętam ze niby były zmieniane. Nawiasem pisząc nowa drukarka posnet także ma błąd fiskalizacji. dołączam się do zgłoszenia. Używam nexo
  21. Wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Paragony wystawiane zbiorczo pojawiają się w Subiekcie jednak status fiskalizacji nie zmienia się. Trzeba wejść do Subiekta i wtedy wybrac drukuj. Dotyczy tylko paragonów wystwianych zbiorczo.
  22. Serdecznie dziękuję, co prawda nie miałam czegoś takiego jak stała a symbol typu dokumentu ale poskutkowało
  23. Mam taką fakturę za leasing - 744EUR netto, do tego VAT 752PLN . Netto EUR płacone na rachunek X, a VAT w PLN płacony na rachunek Y. Jak to sensownie ugryźć w kontekście prowadzenia faktury VAT zakupu, rozrachunków oraz dyspozycji bankowych no i JPK. Próbowałem wpisać fakturę VAT zakupu w EURo, zaznaczyłęm wymaganą metodę podzielonej płatności. Przy kliencie w jego kartotece wpisałem dwa rachunki (EUR i PLN). Rozrachunek wpadł na kwotę brutto w EURo i jak dałem dyspozycję bankową to okazało sie że wymaga w przypadku split payment aby kwota zobowiazania była w PLN. Pytanie jak to ugryźć żeby dobrze pojawiał sie w rozrachunkach a jednocześnie poszły dobrze dwa przelewy osobno na dwa rachunki. Będę wdzięczny za pomoc lub link do jakiegoś artykułu który mnie naprowadzi na to jak to robić "po bożemu".
  24. Dzień dobry, usunięcie „stałej” w składnikach numeru przyniesie oczekiwany efekt.
  1. Załaduj więcej aktywności
×