Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Wczoraj
  2. Problem dalej mi doskwiera Prawdopodnie dotyczy części faktur z OCR Po prostu tworzą się dwa rozrachunki Nie widac ich podwojoncyh na liscie "Nierozliczone wg kont", z ktorej najczesciej korzystam. Prosze zwrocic uwage, ze w drugiej kolumnie "Powiazane z zapisem na koncie księgowym" jeden ma tak, a drugi nie.
  3. Czy aktualna wersja Subiekt GT 1.77 z dodaną w Laboratorium fukcjonalnością KSeF pozwala na import przykładowych e-faktur zakupowych ma podstawie istniejących w bazie dokumentów ? Po aktywowaniu tej funkcji i pracy na kopii danych w której są dane (w tym faktury zakupu) w zakładce ZAKUP nie jest widoczny moduł e-faktury. W "parametrach KSeF" ustawiłem datę pobrania faktur jako nabywca od daty po której istnieją w bazie dokumenty zakupu. Dodatkowo czytając instrukcję: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11226%2csubiekt-gt-–-jak-wlaczyc-automatyczne-pobieranie-dokumentow-z-ksef.html?token=IjIwMjMvMDIvMDksIDA4OjI0OjU1LS0-cG9iaWVyYW4sICI.anoDVCucd2KMc0VDgD625nf-RQM widoczne jest w niej okno "parametry e-Faktur" (zbliżone zawartością do okna "parametry KSeF") którego w żaden sposób nie mogę znaleźć. Wygląda to tak, jakby instrukcja dotyczyła jakiejś starszej wersji, która już nie jest aktualna.
  4. Witam po aktualizacji sello do najnowszej wersji 1.43.3 przy tworzeniu dokumentu ctr+s otwiera się faktura lub paragon i zawsze można było przeklikać dokument enter i ponownie enter aby dokument został wydrukowany. Teraz po aktualizacji można to zrobić tylko wskaźnikiem myszy na odpowiednie przyciski co jest bardzo uciążliwe co może być powodem że wcześniejsza kombinacja nie działa czyli po ręcznym otwarciu dokumenty dwa razy enter a następnie tworzenie paczki ctr + shift + r Proszę o poradę Z poważaniem Grzegorz
  5. Bartku to popularna wymówka - sprytna ale nie trafiona. Idąc tym tokiem można by wyznaczyć jednego skoro ów proces i tak potrwa "9 miesięcy". Albo inaczej - 9 kobiet może urodzić 9 dzieci w 9 miesięcy, jednej się to nie uda. Gdyby przełożyć to na procesy, które nie muszą z zasady potrwać ileś tam czasu to wyjdzie na to, że jednak 10 mężczyzn wykopie kilometr rowu 2x szybciej niż 5-ciu. Ba, nawet procesy wydawać by się mogło, że wymagające czasu i już - nie wiem ...jak wyrastanie ciasta na chleb - nawet je można przyspieszyć: stosując lepsze drożdże, więcej drożdży, podnosząc temperaturę i stwarzając idealne warunki. Przekładając to na "wasze" to będzie tak mniej więcej: dobrzy programiści, więcej programistów, presja, premia, pokój gier/owocowe czwartki 😁😂
  6. Wygląda na to, że w Allegro zmienił się akceptowalny format przesyłanej daty. Zweryfikujemy to dokładniej i dodamy poprawkę do najbliższej aktualizacji. Niestety jedynym obejściem na tę chwilę, jest ustawienie tego parametru edytując ofertę przez Allegro.
  7. Dziękuje za informację. W rewizorze prowadzona jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, której udziałowcem jednym jest spółka akcyjna. Jak dodać spółkę akcyjną do tych rozliczeń właścicielskich - nie jest to małżonek, osoba współpracująca ani wspólnik.
  8. Bardzo proszę nie rozsyłać bzdurnych informacji. Twoje biuro rachunkowe wykorzystało już większość wykupionego limitu stron, które można przesłać w ramach usługi Dokumenty InsERT GT w aplikacji webowej Portal Biura. Pozostało Ci mniej niż 10% dostępnego pakietu. Sposób wyliczenia na podstawie zakupionych pakietów od 2020 roku jest bez sensu i wprowadza niektórych w błąd.
  9. Proszę mi uwierzyć, że szukałem sporo, nawet na tym forum wypowiadałem się w tej kwestii. Poruszałem kwestie partnerów czy serwisantów przy okazji przejścia na Nexo. No bo wiadomo, wszyscy tylko wdrożenie i wdrożenie ale do wdrożenia chętnych nie było. Jak obdzwoniłem kilku to albo brak czasu, albo nie oddzwaniają albo polecanie Insert krok po kroku. No to ja podziękowałem za takich opiekunów.
  10. Czy jest możliwe zdefiniowanie rabaty w konkretnym okresie? Np. podpisuję z klientem umowę. Klient jest z polecenia innego klienta. Temu polecającemu chciałbym dać rabat za polecenie, np. w 3 kolejnych miesiącach. Jest taka możliwość?
  11. Dzień dobry, funkcjonalność nie została jeszcze zaimplementowana.
  12. Dzień dobry, z jakiej wersji programu Pani korzysta? Proszę o przesłanie analizatora wypłaty. InsERT GT – Jak sprawdzić wersję programu? Gratyfikant GT – Jak wyeksportować analizator wypłaty?
  13. Przy próbie skopiowania automatu, między innymi do generowania pliku wymiany dla Płatnika mam poniższy błąd. Jak go wyeliminować? Domyślam się, że chodzi o to miejsce, tylko dlaczego zwraca błąd?
  14. Tego chyba nie bardzo zrozumiałem, bo przecież właśnie tak robię. Wypłaty za listopad naliczam 1 dnia następnego miesiąca czyli 1 grudnia. Chodziło o datę naliczania i wypłacanie listy płac - 1 grudnia, a nie 1 grudnia naliczana, a 30 listopada wypłacana. Moduł Automatyzacji jest i będzie cały czas rozwijany. I to właśnie Państwa uwagi są tu najcenniejsze - to Państwo mają najlepszą wiedzę praktyczną. Ale musi nam Pan dać czas na wdrożenie tych uwag.
  15. Oczywiście że tak. Ale mi chodzi o przypadki najprostsze z możliwych. Jak np, stworzyć automat generujący: W przypadku gdy mamy do czynienia z JDG bez pracowników? O ile dobrze zrozumiałem nie ma możliwości generowania DRA po naliczeniu składek wspólnika, a jedynie wg harmonogramu co jest niemożliwe przy jednorazowym uruchomieniu Rachmistrza: Tego chyba nie bardzo zrozumiałem, bo przecież właśnie tak robię. Wypłaty za listopad naliczam 1 dnia następnego miesiąca czyli 1 grudnia.
  16. Trzeba pamiętać, że może być więcej niż jeden obiekt - tak dla listy płac jak i dla wspólników. Generowanie musiałoby następować po zapisaniu "ostatniego" obiektu, a ustalenie tego jest właściwie niemożliwe w większości przypadków.
  17. Czy "wezwanie do zapłaty I, II, i III" ze scenariusza windykacyjnego zostanie automatycznie wysłane (e-mail) do dłużnika? Subiekt nexo PRO
  18. Chociażby o generowaniu DRA po zapisaniu listy płac. Jest wiele obiektów, których nie da się zautomatyzować właśnie dlatego, że czynności do wykonania są możliwe do wyboru tylko przy uruchamianiu automatu wg harmonogramu. Nie ma nawet możliwości wygenerowania DRA po naliczeniu składek wspólnika, kiedy firma nie zatrudnia pracowników.
  19. Przepraszam, faktycznie zapomniałem o kluczowych kwestiach. Oddziały jak i stanowiska mają ustawione drukarki jako domyślne. Co więcej, połączone są one przez sieć, a nie lokalnie.
  20. Kolumna konta adresatów nie powinna powodować problemów. Badamy temat.
  21. Dzień dobry. Czy wiadomo, czy docelowo wysyłka do ksef i pobieranie faktur z ksef będzie dostępne w ramach "podstawowej" funkcjonalności Subiekta 123 (tej którą biuro może wykupić dla swoich klientów), czy jako jakiś dodatek?
  22. Proszę zwrócić uwagę, że może Pani dodać kilka pozycji do jednego pola, jak na poniższym przykładzie:
  23. W przypadku biur rachunkowych najczęściej jest tak, że jedna osoba robi jakiś konkretny zakres prac i właśnie w jednym dniu np. nalicza wszystkie ZUSy i wypłaty. Skoro duża część klientów ma małe firmy zatrudniające jednego czy dwóch pracowników ze stałym wynagrodzeniem, ogarniecie tego automatem pozwala zaoszczędzać mnóstwo czasu. Kiedyś, za czasów GT, próbowałem i nawet sugerowałem pomoc w dostosowaniu Inert'a do pracy biur rachunkowych, które pracują w inny sposób niż osoby tworzące oprogramowanie. Niestety Insert nie podjął tematu. Uważam, że wcześniej w Biurze GT, a teraz w Nexo brakuje wielu udogodnień, które mogą usprawnić pracę Biur Rachunkowych.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...