Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Dzisiaj
  2. Proszę nie zapomnieć. Już kiedyś poruszałem ten temat na forum, ale jakoś się rozmowa zatrzymała. Czekałem do nowej wersji, ale nic się nie zmieniło i wypadało by teraz wyjaśnić ten temat.
  3. Wczoraj
  4. Bo nie wiem jak mam z nich skorzystać Jesteś w stanie mi to wyjaśnić ?
  5. Podbijam temat niezerowych VAT-UE. W obecnej formie naliczanie zbiorcze jest po prostu bez sensu
  6. Przepraszam, ale dopytam. Czy mowa jest tylko o dokumentach nie podlegających księgowaniu ( z różnych powodów ) czy też o wszystkich dokumentach ? Mam dokument zaksięgowany ( Rachmistrz GT ) z września 2022 roku ( wczytany na portal w październiku '2022 ) i nadal mogę podejrzeć jego obraz. Chyba więc obrazy tych dokumentów będą dostępne tak długo jak nie zostaną fizycznie usunięte z Portalu, a co najmniej przez okres kolejnych 5 lat od roku jego księgowania ( okres przechowywania dokumentacji księgowej ). W przeciwnym razie byłby poważny problem z archiwizacją dokumentacji papierowej z których te obrazy powstały albo utrzymywanie zewnętrznego ( w stosunku do Rachmistrza GT ) archiwum z tymi obrazami i zapewnienie jakiegoś mechanizmu powiązania obrazu ( pliku z obrazem ) z zapisem w KPiR.
  7. Proponuję zacząć do wyjaśnienia dlaczego nie chce Pan skorzystać ze standardowych funkcjonalności programu.
  8. Tak, dokładnie o to, zerkniemy na to jeszcze w poniedziałek, ale zdecydowanie coś nie gra.
  9. Czy w ustawieniach Konta Integracji z Subiektem GT w zakładce Magazyny i cenniki, cenniki są zaznaczone?
  10. Dziękuję za informację jednak ten sposób wymaga autoryzacji dwuetapowej z której nie korzystam i nie mogę jej włączyć. Dodatkowo tak jak napisałem w pierwszym poście, nie mam wspominanych ustawień na moim kocie Google. Prawdopodobnie jest to kwestia braku weryfikacji dwuetapowej. Jeżeli nie znajdzie się inne rozwiązanie to pozostanie mi instalacja zewnętrznego klienta poczty czego również wolałbym uniknąć Na pozostałych komputerach gdzie pracownicy używają Thunderbird-a nie ma żadnych problemów z wysyłaniem faktur z programu i nie trzeba nic zmieniać.
  11. dziękuję za odpowiedź, wstępnie byłabym zainteresowana zamówieniem takiej modyfikacji, proszę o podanie ceny. Chciałbym, żeby na zmodyfikowanym wzorcu w ogóle nie wystąpił zapis w walucie tylko przeliczony po odpowiednim kursie w pln. ListaDokumentow
  12. Dzień dobry, wyświetlanie danych we wspomnianej kolumnie zależy od ustawień w Parametrach Subiekta. Jeżeli w opcji Rezerwacje stanów przy dysponowaniu zostanie ustawione Nie uwzględniaj, wartości w kolumnie powinny być prezentowane zgodnie z oczekiwaniami.
  13. Sytuacja z dzisiaj. Zamówienie na 5szt jednego produktu który wg. cennika idzie w dwóch paczkach InPost paczkomat. Przy dodaniu kolejnej paczki nie można przerzucić kilku sztuk do drugiej paczki. Przy zamówieniach gdzie jest kilka pozycji bez problemu można przeciągać i dzielić na paczki. Krzyczy błąd, że paczka pusta i nie można drukować. Przy okazji chciałbym zapytać gdzie zmienić w ustawieniach uwagi na fakturze. Aktualnie wrzuca tam wiadomość od kupującego.
  14. Można, poprzez zaawansowaną edycję wzorca. Ewentualnie można zamówić taką modyfikację, jeśli nie zamierza Pani się wgłębiać w technikalia
  15. Początkujących użytkowników Sello NX zapraszamy do obejrzenia webinara, który pokrótce pokazuje najważniejsze aspekty pracy z programem.
  16. Nie dekretuję ręcznie dokumentów papierowych, chciałbym korzystać z wydruku -zestawienia dekretów z rejestru za dany miesiąc. Korzystam z wydruku listy dokumentów księgowych ale na wydruku mam walutę eur ( faktura sprzedaży lub zakupu w eur) a chciałbym mieć strony wn , ma w pln. Czy można poprawić ten wzorzec w ten sposób, żeby zapisy były w pln, pomimo wprowadzania dokumentu w eur? Czy jest może inny sposób wydruku zestawienia dekretów? Z góry dziękuję za odpowiedź
  17. Dzień dobry, obsługa deklaracji NIP-8 jest uwzględniona w planach na przyszłe wersje programu.
  18. W kolejnej wersji v56, zostanie zaprezentowane nowe podejście wiązania klientów z zamówieniami oraz obsługi adresów odbiorcy z serwiu. Podpiąłem odpowiednie zgłoszenie pod ten wątek, będzie notyfikacja jak tylko poprawka będzie dostępna.
  19. Znajdzie się ktoś na forum który byłby w stanie podjąć się takiego zadania ?
  20. pracownikowi przysługuje wynagrodzenie za czas choroby w kwocie 530 zł, z tytułu opóźnienia L-4/pobyt w szpitalu/ korekta o jeden dzień z poprzedniego miesiąca -66 zł. Wylicza wynagrodzenie netto 536-66= 470 zł. A następnie pracownik do wypłaty - "0" nie wiem dlaczego, .System krzyczy że nie może być w wypłacie głównej /-66 zł/ . dzięki za pomoc
  21. a będzie kiedyś? przecież to jedna z najpotrzebniejszych deklaracji
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...