4S_ MARKET 23 Napisano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2018 w Odczytane (odznaczone ) email przez pracowników Koledzy mam pytanie jak radzicie sobie z tematem odznaczonych (odczytanych email ) przez pracowników. Udało mi się kiedyś z pomocą Bartka ustawić tag w którym jeżeli ktoś odpisuje na email , sello wstawia stopkę operatora więc wiadomo kto udzielił odpowiedzi na pytanie klienta . Problem rodzi się gdy np któryś z pracowników odznaczył wiadomość jako przeczytaną , lub porostu z braku "ochoty" na nią nie odpisał . W tamtym tygodniu allegro zablokowało mi jedno z kont w sobote o 14 . Ponieważ nie mamy nawyku logowania się dzień w dzień na każde konto nie zauważyliśmy ze konto wisi . Jak się okazało któryś z pracowników "niechcący odznaczył ticket " i z tematem zaczęliśmy działać dopiero od wtorku .... gdzie przy okazji nie przedłużyło się 70 najlepszych aukcji ... Macie na to jakiś patent ? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.