Skocz do zawartości

Odczytane (odznaczone ) email przez pracowników

Polecane posty

Koledzy mam pytanie jak radzicie sobie z tematem odznaczonych (odczytanych email ) przez pracowników. 

Udało mi się kiedyś z pomocą Bartka ustawić tag w którym jeżeli ktoś odpisuje na email , sello wstawia stopkę operatora więc wiadomo kto udzielił odpowiedzi na pytanie klienta . 

Problem rodzi się gdy np któryś z pracowników odznaczył wiadomość jako przeczytaną , lub porostu z braku "ochoty" na nią nie odpisał . W tamtym tygodniu allegro zablokowało mi jedno z kont w sobote o 14 . Ponieważ nie mamy nawyku logowania się dzień w dzień na każde konto nie zauważyliśmy ze konto wisi . Jak się okazało któryś z pracowników "niechcący odznaczył ticket " i z tematem zaczęliśmy działać dopiero od wtorku ....  gdzie przy okazji nie przedłużyło się 70 najlepszych aukcji ... Macie na to jakiś patent ? 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...