Piotr Widliński 3 Napisano 19 Maja 2017 Udostępnij Napisano 19 Maja 2017 w Błąd podczas przetwarzania zamówienia u dostawcy Dzisiaj mam niespokojny dzień. Podczas próby przekształcenia zamówienia u dostawcy pojawia mi się dziwny błąd: "Nie udało się znaleźć domyślnej formy płatności dla dokumentu" Co dziwne - wcześniej działało to bez zarzutu. Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Link to postu
Piotr Widliński 3 Napisano 19 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2017 w Błąd podczas przetwarzania zamówienia u dostawcy Przepraszam za zamieszanie - już sobie poradziłem z tym błędem:) Link to postu
J J 0 Napisano 5 Października 2020 Udostępnij Napisano 5 Października 2020 w Błąd podczas przetwarzania zamówienia u dostawcy Witam, jak Pan tego dokonał? mam identyczny problem... Link to postu
Polecane posty