Witam serdecznie
W dniu dzisiejszym od rana naglę w raportach pojawiły się błędy o problemach z wysyłką wiadomości do klientów. Wysłanie maila testowego z tej samej skrzynki lecz poza sello i z włączonym szyfrowaniem bez problemu. Po przesłaniu błędu do mojego admina od hostingu polecił mi wyłączenie w sello szyfrowania na poczcie wychodzącej dla testu i to pomogło. Zapytałem go zatem co dalej z tym bo powinno być szyfrowanie włączone. Odpowiedź:
"Koniec wsparcia dla TLS 1.0, i 1.1
T
A dostawca poczty nie uprzedzał o tym wyłączeniu obsługi starszych TLSów? Jeśli moje przypuszczenia się potwierdzą to z dnia na dzień niestety nie zdołamy zrealizować obsługi nowszej wersji szyfrowania, dodatkowo do podjęcia będą tutaj pewne decyzje biznesowe, związane z zakupem nowej wersji biblioteki do obsługi maili lub zmiany jej na zupełnie inną (do czego w zasadzie jesteśmy najbardziej przekonani obecnie). Problem tylko taki, że w obu przypadkach będzie konieczny z naszej strony dość duży