Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Bartosz Rosa

InsERT
  • Ilość treści

    19290
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    62

Bartosz Rosa wygrał w ostatnim dniu 8 listopada

Bartosz Rosa ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

748 Excellent

6 obserwujących

O Bartosz Rosa

  • Ranga
    Administrator

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy po restarcie Sello również tak się dzieje? Rozumiem, że po naciśnięciu OK nie się nie dzieje? Nie pojawia się żaden komunikat?
  2. Nazwy są ucięte w towarach czy tylko na tym widoku (tutaj może wystarczy rozszerzyć kolumnę Nazwa?).
  3. Trzeba sprawdzić wszystkie wypisane w komunikacie potencjalne przyczyny. W ostateczności, jeśli przed dokonaniem konwersji był zrobiony backup bazy (archiwizacja) to można kontynuować konwersję bazy bez tworzenia kopii zapasowej (odpowiedź Tak w tym oknie).
  4. Drukowanie paragonów to domena Subiekta. To w nim ustawia się wzorce drukowanych dokumentów. Z Sello można do Subiekta przesłać dodatkowe dane w uwagach do dokumentu.
  5. Proszę sprawdzić czy klient w Sello nie ma dziwnych znaków w adresie dostawy i dokumentowym. Możliwe też, że znaki te są niewidoczne i należy wtedy usunąć całą zawartość każdego pola adresu i wpisać je najlepiej ręcznie.
  6. Chyba najlepiej będzie podesłać do nas bazę do analizy - proszę napisać w tej sprawie na sello@insert.com.pl.
  7. Trzeba by było włączyć logowanie komunikacji z paczkomatami według poniższej instrukcji i podesłać do nas log z odbierania statusów.
  8. 1 sztuka dotyczy odbioru osobistego w punkcie sprzedawcy - czy w takiej dostawie nie zostało wpisane więcej niż 1?
  9. Więc może baza była w nowszej wersji, np 1.31 a nie 1.30 - wtedy taki komunikat może się pojawić.
  10. Brakuje jakiejkolwiek transakcji od konkretnej godziny czy spływają one z opóźnieniem?
  11. Proszę sprawdzić czy zamówienia z shopera spełniają warunki/filtry określone w parametrach importu w Sello.
  12. Czy w raporcie są jakieś błędy po wybraniu wyślij/odbierz odbierz dla serwisów kurierskich?
  13. Proszę na stronie startowej odświeżyć ważne informacje - czy pojawia się jakiś błąd związany z baza danych? To zależy. Jeśli jedna baza zostanie przywrócona a druga (Subiekta) nie, to jeśli Sello już coś utworzyło w bazie Subiekta to dla nowej bazy będzie to nieznane i mogą się potworzyć duble (np zamówień), kontrahentów.
  14. Trudno mi sugerować rozwiązanie, jeśli w obecnej bazie jest problem to można przywrócić z backupu - kwestia ile do przetworzenia ponownego będzie transakcji. Znak ? pojawia się prawdopodobnie dlatego, że klient użył jakiegoś znaku, którego Subiekt nie rozpoznał. Może to być znak wielobajtowy, co w praktyce oznacza, że nie tylko sam ? jest winny, ale znaki (nawet niewidzialne) dookoła niego mogą być również niezrozumiałe. W takich sytuacjach najlepiej usunąć całą zawartość podejrzanego pola i wpisać ją ręcznie.
×