Skocz do zawartości

Bartosz Rosa

InsERT
  • Liczba zawartości

    26 924
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    304

Ostatnia wygrana Bartosz Rosa w dniu 23 Listopada

Użytkownicy przyznają Bartosz Rosa punkty reputacji!

O Bartosz Rosa

Informacje osobiste

  • Tytuł własny
    Administrator

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Bartosz Rosa's Achievements

1,9tys.

Reputacja

115

Community Answers

  1. Na tę chwilę można to obejść dodając usługę jednorazową. Można ją wtedy zapakować do osobnej paczki
  2. Jeśli dużo osób z tego skorzysta to nosi to znamiona raczej funkcji potrzebnej w programie podstawowym. PRO+ jest z zasady przewidziany jeśli ktoś ma dodatkowe, specyficzne potrzeby, albo po prostu nie może czekać na wdrożenie tych zmian przez nas, lub też chce mieć bardziej elastyczne możliwości. A miejmy na uwadze to, że zespoły programistyczne nie siedzą z założonymi rękami i nie czekają aż pojawi się jakieś zgłoszenie, tylko realizują zgłoszenia wcześniejsze, rozwijają program i funkcje wg jakiegoś już ustalonego planu. W takim wypadku jeśli zgłoszenia nie są mega pilne to nie wpadają do realizacji na teraz (czyli na najbliższą wersję), bo tam już zazwyczaj zadania są zalane pod korek . Żeby zrobić coś w wersji nad którą pracujemy, coś innego z niej musi wypaść - więc znów ktoś inny będzie niezadowolony. Tak więc czas realizacji takich zgłoszeń nie jest natychmiastowy. Zresztą, nexo ma swoje API i już teraz moglibyśmy powiedzieć, że po co rozwijać programy, skoro każdy może sobie wynająć programistę i napisać dowolne rozszerzenie . Ma to swoje plusy ale nie wariujmy . Do tego, o ile mnie pamięć nie myli, PRO+ nie umożliwia ingerencji w gridy znajdujące się w formatkach obiektów, a tutaj mówimy o dodaniu kolumy w takim właśnie miejscu.
  3. Można spróbować tego rozwiązania: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/context-menu-going-left-not-right/a09e42df-fdd0-45fc-a501-7e5e145a22b3
  4. A przez 3s pomyślałem czy w dobrą stronę dałem . Już poprawiam.
  5. Proszę spróbować zmniejszyć okno, aby nie było zmaksymalizowane, wielkość można rozciągnąć na całą szerokość. Czy wtedy też tak się dzieje? Druga sprawa, jaki jest ustawiony zoom w nexo (prawy dolny róg okna) oraz skalowanie ekranu w systemie Windows (ustawienia ekranu)?
  6. W wersji 53 wejdą dodatkowe ceny na rynki zagraniczne i liczba cenników, jakie można przypisać do oferty wzrośnie lawinowo . W związku z tymi zmianami ceny, stawki vat i cenniki będą wyświetlane nie tak jak dotychczas, w osobnych kontrolkach, tylko na gridzie cen. #przeciekkontrolowany Najlepiej będzie chyba dodać w takim razie dodatkowe kolumny tylko do odczytu z wartościami cen w określonym cenniku w Subiekcie.
  7. Dokładnie to co jest opisane w tym wątku, być może trochę chaotycznie więc podsumuję. Wykonać backup bazy (archiwizację) z menu Sello => Narzędzia => Archiwizacja Otworzyć program serwisowy do Sello (z menu start systemu Windows) Zalogować się do serwera SQL, podając dane takie same jak przy uruchamianiu Sello U mnie akurat BARTEK-PC, ale zazwyczaj jest to nazwakomputera\INSERTGT, uwierzytelnianie Windows działa domyślnie tylko na komputerze serwerowym ( z bazą SQL), więc jeśli serwer jest na innym komputerze to domyślnie użytkownik sa, hasło puste. Wybrać na liście bazę danych, na której pracuje Sello, kliknąć Zaawansowane => Zapytanie SQL Skopiować i wkleić poniższe polecenia update au__auction set au_shopCatId = null where au_shopCatId is not null i kliknąć przycisk Wykonaj następnie zastąpić kolejnym poleceniem: delete from st_Category i również przycisk Wykonaj Po zakończeniu zamknąć program serwisowy i przejść do Sello Wybrać z menu Sello => NARZĘDZIA => SYNCHRONIZUJ PARAMETRY Z SERWISU Zaznaczyć pobranie pełnego drzewa kategorii Na koniec może być konieczne pobranie też danych ofert trwających aby kategorie się w nich uzupełniły.
  8. To jest efekt działania mechanizmu antydublującego . Sello przy wysyłaniu ofert wstawia do sygnatury dodatkowy identyfikator, aby w razie potrzeby mogło zweryfikować czy oferta doleciała do serwisu (na wypadek awarii łącza, timeoutów, czkawki serwisu itp). Po otrzymaniu potwierdzenia wystawienia oferty sygnatura przywracana jest do oryginalnej postaci - jest to odnotowane w ZMIANACH W OFERTACH.
  9. Obecnie nie, ale taka sugestia będzie realizowana. Podbiłem jej priorytet. Numer zamówienia jest pod tagiem [ZamowienieWysylkowe.Numer], ale można też wpisać po prostu [ZamowienieWysylkowe]. Tagi w Sello NX maję tę dodatkową cechę w stosunku do tych z Sello 1, że te nadrzędne elementy bez sprecyzowania o jakąś wartość chodzi zwracają jakąś wartość domyślną. W tym przypadku zwracają akurat numer zamówienia, jako ten podstawowy identyfikator.
  10. Pytanie, w którym miejscu nie widać, bo strzelam, że chodzi o uruchamianie programu. Sello ma swoją własną bazę, którą należy stworzyć a podpięcie do Navireo realizuje się w USTAWIENIA => PARAMETRY => Zewnętrzny system sprzedaży. Na podobnej zasadzie jak tutaj: https://tutoriale.insert.com.pl/sello/jak-rozpoczac-prace-z-sello-konfiguracja/polaczenie-sello-z-subiektem/
  11. Menu rozwija się po lewej gdy po prawej stronie nie ma miejsca, np kończy się monitor. Czy tutaj takiej sytuacji nie ma?
  12. Integracja Sello NX z Navireo planowana jest na wiosnę 2025. Sello 1 taką integrację posiada.
  13. Na pewno da radę, natomiast muszę zgłębić temat asortymentu powiązanego, bo nie wszystkie wynalazki Subiekta nadają się do e-commerce. Już się przekonaliśmy o tym kilka razy . Samo rozbijanie kompletu na pozycje do spakowania też wydaje się osiągalne. Pytanie czy tak powinno być na zamówieniu czy w oknie pakowania. Taki zestaw przylatuje do Sello zdaje się jako kilka osobnych towarów w zamówieniu, ale musiałbym zweryfikować. Jak najbardziej, zapisuję do realizacji obsłużenie takiego scenariusza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...