Witam serdecznie,
proszę o pomoc w zdefiniowaniu elementów zestawienia sprzedaży za okres miesiąca.
W załączeniu dołączam screen przedstawiający wybrane elementy. W zestawieniu dopisałbym pełną informację zaliczce w numerze faktury, stawkę podatku VAT oraz nazwę wykonanej usługi oraz dodałbym możliwość zmiany ustawienia strony z pionowej na poziomą.
Czy jest to możliwe? Jeśli jest już ta opcja w programie to proszę o pomoc w ustawieniach.
Dziękuję.
Tomasz Żb
Dziękuję za obszerne wyjaśnienia.
Mamy zanotowaną potrzebę powstania zestawiania "Rejestr sprzedaży", które będzie rozszerzonym zestawieniem sprzedaż w okresie. Względem Sprzedaży wg okresu ma być dodatkowo: podział na stawki VAT, oznaczenie typu dokumentu, oznaczenie rodzaju transakcji i oznaczenia JPK. Natomiast nie bardzo jest jak dodać do niego opis usługi, ze względu na fakt, że na dokumencie może być wiele usług i nie bardzo wiadomo co by w tym opisie miało się znaleźć.