Krzysztof Żebrowski 1 Napisano 23 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2021 w Archiwizacja + e-archiwizacja dla jednego komputera, problem (edytowane) Witam, mam taki problem.... Posiadam Server gdzie jest baza oparta o SQL, z programem serwisowym całość dla nexo pro. Ustawiłem tam automatyczną archiwizację + do chmury, wszystko dobrze działało.. Ale co się okazało, to samo robiło się na innych komputerach czyli + 5x a dokładniej przy zamykaniu programu subiekt nexo pro robiła się pracownikom sama archiwizacja na dysku. Potem wyłączyłem tą opcję i pytanie czy ona dotyczy zamykania programu serwisowego czy samego subiekt nexo pro? (screen załącznik). Jak to zaznaczyłem wszędzie to przestało robić kopię zapasową, a jak włączyłem, to włącza się na każdym komputerze w sieci, i wyskakuje zapytanie o kopie. Proste pytanie: Czy można ustawić tylko z poziomu serwera gdzie jest baza, aby robiło kopie na komputerze + do chmury? Edytowane 23 Lutego 2021 przez Krzysztof Żebrowski Link to postu
Piotr Wyrwiński 127 Napisano 23 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2021 w Archiwizacja + e-archiwizacja dla jednego komputera, problem Na załączonym przez pana screenie, poniżej czerwonego zaznaczenia znajduje się opcja 'Harmonogram'. Pozwala ona ustalić harmonogram automatycznej archiwizacji bez powiązania z zamykaniem programu. Jeśli serwer działa 24h na dobę, można ustawić tam przykładowo jakąś nocną godzinę. Link to postu
Piotr Kolasa 7 Napisano 24 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2021 w Archiwizacja + e-archiwizacja dla jednego komputera, problem 21 godzin temu, Krzysztof Żebrowski napisał: Potem wyłączyłem tą opcję i pytanie czy ona dotyczy zamykania programu serwisowego czy samego subiekt nexo pro? (screen załącznik). Ta opcja dotyczy zamykania Subiekta (oczywiście też Rachmistrza, Rewizora, Gestora czy Gratyfikanta jeśli są używane w danym podmiocie). 21 godzin temu, Krzysztof Żebrowski napisał: Proste pytanie: Czy można ustawić tylko z poziomu serwera gdzie jest baza, aby robiło kopie na komputerze + do chmury? Tak jak napisał Pan Piotr - archiwizacja i e-Archiwizacja z harmonogramu wykonuje się niezależnie od akcji ustawionej na zamykanie programu. Proszę sprawdzić listę archiwów na serwerze - jeśli wszystko jest prawidłowo skonfigurowane to pliki powinny tam być. Listę archiwów można sprawdzić w programie serwisowym, lub w serwisie e-Archiwizacja w konfiguracji Subiekta. Jeśli archiwów nie ma w chmurze, proszę w pierwszym kroku sprawdzić używaną wersję - jeśli jest wcześniejsza niż 27 należy zaktualizować program. Uwaga - należy sprawdzić wersje na komputerze na którym wykonywana jest archiwizacja z harmonogramu - jeśli jest to serwer i Subiekt czy inny program nie jest tam uruchamiany to wersja programu może być nieaktualna. Wersje na serwerze najprościej sprawdzić przez właściwości programu uruchamiającego nexo - na poniższym przykładzie widać że to wersja 34. Jeśli wersja jest ok, a archiwów nie ma w chmurze, proszę się upewnić że komputer o godzinie wykonywania harmonogramu jest włączony i ma dostęp do internetu Jeśli powyższe warunki są spełnione - proszę podesłać logi z programu poprzez formularz kontaktowy.* Sam parametr decydujący o zachowaniu archiwizacji przy zamykaniu jest wspólny dla wszystkich użytkowników (konkretnej bazy danych) i jak napisałem wyżej nie ma wpływu na wykonywanie z harmonogramu. *) Jak przesłać logi? Należy: - zalogować się na użytkownika Windows, na którym występuje problem i otworzyć folder %LOCALAPPDATA%\InsERT\ - spakować do pliku zip zawartość folderów: AwC-nexo, InsLauncherLogs, Logs - spakowany plik wysłać za pomocą formularza kontaktowego Link to postu
Krzysztof Żebrowski 1 Napisano 24 Lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2021 w Archiwizacja + e-archiwizacja dla jednego komputera, problem Wersja była ok, harmonogram widać na moim zdjęciu że był aktywny, komputer chodzi 24h, nie chciało robić archiwizacji i e-arch.. Ustawiłem wszystko od nowa, w innej godzinie i zrobiło backup, na razie można zamknąć. Dzięki Link to postu
Polecane posty