Skocz do zawartości

Vendero - brak powiadomień o nowych zamówieniach na email

Polecane posty

Witam,

Napotkałem problem mianowicie nie przychodza mi powiadomienia na email o nowych zamówieniach i zapytaniach ofertowych. Poczta jest poprawnie skonfigurowana i sama wysłyła powiadomienia o zmianie statusów zamówień. Sprawdzone przez "Testuj i zapisz" po czym przychodzi mail na wskazany adres, natomiast już nie przychodzi nic w momencie złożenia nowego zamówienia lub złożenia zapytania ofertowego. Poczty skonfigurowane poprawnie według statusu:

 

image.thumb.png.e99d8d3600d940366ac0a86ff8591d05.png

 

Wpisanie alternatywnych adresów email też nic nie pomogło.

Jakieś pomysły co może być źle ?
 

  • Smutny 1
Link to postu

Dzień dobry Panie Wiesławie,

 

bardzo mi przykro, że doświadcza Pan błędów podczas użytkowania naszego produktu. Nie jest to jednak nasza wina. Mailgun, z którego korzystamy do wysyłki wiadomości email do administratorów sklepów miał problemy wydajnościowe z wysyłka maili. Przyczyną był atak DDoS na infrastrukturę w USA i w Europie. Z tego co widzę problemy już nie powinny występować, albo przynajmniej nie w takiej skali. Mailgun monitoruję sytuację na bieżąco i dzieli się komunikatami tu https://status.mailgun.com.

 

Z tego co widzę w logach Mailgun'a to na adres maciek@borzestowski.eu dostarczona została jedna wiadomość spośród 1 wysłanej (tj. 100%). Jej tytuł to: '[PHU METALZBYT] Nowe zamówienie nr 21'.

 

Z kolei na drugi adres mailowy nie doszły 4 wiadomości: '[PHU METALZBYT] Nowe zamówienie nr 18', '[PHU METALZBYT] Nowe zamówienie nr 19' i dwie o tym samym tytule '[Zapytanie ofertowe] Zapytanie o produkt Pilarka spalinowa Husqvarna 550XPG II'. 

 

Wiadomości nie dotarły do Pana, gdyż awaria trwała na tyle długo, że zostały zaklasyfikowane jako 'za stare' do wysyłania ponownie automatycznie.

Dwie z nich udało mi się wysłać ponownie ręcznie. Nie widzę jednak, żeby dotarły do Pana. Będę wdzięczny za informację zwrotną.

Dla dwóch pozostałych wiadomości wystąpiły błędy (mailgun stracił ich dane).

 

Z wyrazami szacunku,

Paweł Żółtaniecki

 

 

Edytowane przez Paweł Żółtaniecki
Link to postu

Dzień dobry, 

do wczoraj status konfiguracji meila był poprawny, natomiast od dnia dzisiejszego status zmienił się na niepoprawny mimo iż nie było nic zmieniane w ustawieniach. 

Dane konta wprowadzone są poprawnie jednak wyskakuje błąd iż jest problem z uzyskaniem łączności . 

Czy jest to wina działania Mailgun'a? 

 

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Panie@Cezary Szajrych,

 

przepraszam, że odpisuję dopiero teraz. Czy udało się rozwiązać problem? 

Przejrzałem logi mailgun i nie widziałem żeby były jakieś problemy w tym obszarze.

Konfiguracja konta email może zmienić status na niepoprawny, gdy system wykryje, że coś jest nie tak np. zmienione zostało hasło do skrzynki mailowej, albo dostawca poczty wymaga jakiejś akcji jak np. zmiana hasła, potwierdzenie, że poczta nie została przejęta przez złośliwe oprogramowanie itd.

 

Z wyrazami szacunku,

Paweł Żółtaniecki

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...