Ewa Brzezińska 2 Napisano 14 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2023 w Automatyczne uzupełnianie opisu operacji Dzień dobry, Podczas wprowadzania faktury, opis operacji nie zawsze jest uzupełniany automatycznie po wyborze kontrahenta, mimo że dany kontrahent ma ustawiony konkretny opis operacji. Czy istnieje rozwiązanie tego problemu? Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 14 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2023 w Automatyczne uzupełnianie opisu operacji Proszę o zrzuty ekranu dodawanego dokumentu z wybranym kontrahentem (przypadek, gdzie nie zaczytał się opis operacji) oraz kartotekę tego kontrahenta na zakładce Księgowe. Link to postu
Ewa Brzezińska 2 Napisano 16 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2023 w Automatyczne uzupełnianie opisu operacji Przepraszam, wydaje się, że w ostatniej aktualizacji ten problem został naprawiony i teraz funkcjonalność działa poprawnie. Mam natomiast inne pytanie. Czy istnieje możliwość zborowego ustawienia rodzaju wprowadzanego dokumentu w Portalu Biura, tak żeby nie musieć za każdym razem wybierać opcji w polach KPiR i VAT? Jest to szczególnie uciążliwe, gdy księgowany jest klient zwolniony z VAT, a po wybraniu opcji "Wydatek" w polu KPiR automatycznie wstawiana jest opcja "Zakup" w polu VAT i manualnie trzeba przeklikiwać ją na "(brak)". Link to postu
Ewa Brzezińska 2 Napisano 16 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2023 w Automatyczne uzupełnianie opisu operacji Wydaje się też, że przy korzystaniu ze schematów importu w Portalu Biura, opis operacji przypisany do konkretnego kontrahenta nie jest wstawiany niezależnie od tego jaka opcja została wybrana podczas tworzenia schematu w zakładce Inne w polu Opis Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 18 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2023 w Automatyczne uzupełnianie opisu operacji Dla zachowania porządku, w przyszłości nowe zapytania niezwiązane z tematem proszę zadawać w nowych wątkach na forum. W dniu 16.12.2023 o 18:10, Ewa Brzezińska napisał: Przepraszam, wydaje się, że w ostatniej aktualizacji ten problem został naprawiony i teraz funkcjonalność działa poprawnie. Mam natomiast inne pytanie. Czy istnieje możliwość zborowego ustawienia rodzaju wprowadzanego dokumentu w Portalu Biura, tak żeby nie musieć za każdym razem wybierać opcji w polach KPiR i VAT? Jest to szczególnie uciążliwe, gdy księgowany jest klient zwolniony z VAT, a po wybraniu opcji "Wydatek" w polu KPiR automatycznie wstawiana jest opcja "Zakup" w polu VAT i manualnie trzeba przeklikiwać ją na "(brak)". W tym przypadku należy w Słowniku Grupy dokumentów dodać nową grupę, gdzie określi Pani KPiR jako Wydatek i Dokument VAT jako Brak. Po zapisaniu grupy należy przejść do modułu Portal biura — dokumenty, zaznaczyć odpowiednie dokumenty, kliknąć prawy przycisk myszy i wybrać Ustaw grupę. W dniu 16.12.2023 o 18:16, Ewa Brzezińska napisał: Wydaje się też, że przy korzystaniu ze schematów importu w Portalu Biura, opis operacji przypisany do konkretnego kontrahenta nie jest wstawiany niezależnie od tego jaka opcja została wybrana podczas tworzenia schematu w zakładce Inne w polu Opis Zapisujemy sugestię do wdrożenia w przyszłości. Link to postu
Polecane posty