Mariusz Pajor 0 Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano Dzień dobry mamy towar, w którym kolumna zadysponowano pokazuje wartości . na Forum jest tylko jeden wątek z "zadysponowano" , w pomocy również cisza, Przez co nie da się wydać tego asortymentu na czym polega problem: W historii jest w załączniku zaznaczyłem te pola o których mowa, gdzie szukać przyczyny ? Link to postu
Dariusz Nowak 144 Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano (edytowane) Najpewniej w jednej z zakładek ma Pan otwarty dokument, na którym dodany jest ten towar. Program widzi, że towar jest "w trakcie sprzedaży", dyspozycja blokuje go dla kolejnych dokumentów. Polecam również zapoznać się z tematem e-Pomocy technicznej Subiekt nexo – Komunikat „Niewystarczająca ilość towaru na magazynie…” mimo, że towar jest. Jak sobie z tym radzić? Edytowane 10 Stycznia przez Dariusz Nowak Link to postu
Mariusz Pajor 0 Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano Panie Dariuszu, a w jaki sposób można wyczyścić to pole " zadysponowano " ? czy może być tak, że przy dodawaniu / tworzeniu dokumentu , system się zawiesił / brakło prądu i przez to teraz zadysponowano blokuje asortyment ? Link to postu
Dariusz Nowak 144 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano Proszę przeprowadzić konserwacje bazy danych zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej Czym jest i gdzie się wykonuje konserwację bazy danych w programach InsERT nexo? Link to postu
Mariusz Pajor 0 Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano pomimo konserwacji, efekt bez zmian. Link to postu
Dariusz Nowak 144 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano W takim razie zapewne ma Pan gdzieś otwarty dokument z uzupełnionym towarem w ilości sztuk 300. Proszę sprawdzić na wszystkich stanowiskach. Link to postu
Mariusz Pajor 0 Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano użytkownik został wylogowany, nie wykorzystuje licencji, nie jest podłączony do bazy baza została uporządkowana, i zadysponowanie pozostało: jakieś propozycje ? Link to postu
Dariusz Nowak 144 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano (edytowane) W takim razie proszę o usunięcie sesji z poziomu Management studio, przy wykorzystaniu poniższego kodu: DELETE FROM [mox].[application_session] WHERE application_workstation_name = 'SIW' W razie problemów może Pan poprosić Lokalnego serwisanta o pomoc, lub wysłać do nas bazę danych zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Edytowane 24 Stycznia przez Dariusz Nowak Link to postu
Mariusz Pajor 0 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Stan, Dostępne, zadysponowano Dziękuję pomogło Link to postu
Polecane posty