Witajcie mam zapytanie jak macie rozwiązaną sprawę z rozliczaniem wpłat PayU i przelewy24 z allegro w subiekcie
u mnie dotychczas to wyglądało tak
1. Zakup klienta >
2. Opłacone przez klienta payu 100% >
3. % Kwota wpada na saldo allegro >
4. Wystawiona faktura dla klienta 100% kwoty wpłaconej (płatność kartą PayU niezapłacone) >
5. Pracownik robi przelew z salda allegro na nasze konto w 100% >
6. Pracownik generuje zestawienie transakcji z konta allegro >
Odpisałem Panu na innym forum, powtórzę tutaj... Posiadamy dedykowane rozwiązanie wspierające takie rozliczenia (aktualnie jest rozwijane pod zmiany wprowadzone przez Allegro oraz same zwroty), traktujemy pośrednika płatności jak bank, czyli wpłata od klienta-BP-rozliczenie należności ze sprzedaży, zwrot dla klienta-BW-rozliczenie zobowiązania ze zwrotu/korekty, potrącenie prowizji-BW-rozliczenie faktury za te prowizje, wypłata środków-BW-rozliczenie wpłaty na rachunku głównym, koniec.