Krzysztof Bojakowski 12 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Witam. Trafiłem na dziwny przypadek w którym pomimo stanu system mówi, że nie ma stanu magazynowego. wprowadzona faktura tak samo jak wszystkie. w tym dniu wprowadzonych było 5 faktur ale tylko jest problem z produktami z tej faktury. Przy próbie wystawienie dowolnego dokumentu z tymi towarami wyskakuje informacja, że nie ma na stanie. wersja 47.0.1. Link to postu
Krzysztof Bojakowski 12 Napisano 27 Lutego Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Problem rozwiązany: skopiowałem pozycje, utworzyłem nową fakturę, pozycje wklejone i działa. być może jakiś błąd przy zapisywaniu się wkradł w bazie. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Na początek proszę przeprowadzić konserwacje bazy danych, po czym ponownie wystawić dokument z tym towarem. Więcej informacji o konserwacji można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Czym jest i gdzie się wykonuje konserwację bazy danych w programach InsERT nexo? 1 Link to postu
Krzysztof Bojakowski 12 Napisano 27 Lutego Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Dziękuję za pomoc. Przy kolejnym problemie tak zrobię. Nie było powiązanych dokumentów. Więc najszybciej było zrobienie nowej FZ. Dziękuję. Miłego dnia Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Dziękuję za podzielenie się rozwiązaniem! Link to postu
Kamila Świacka 0 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru U mnie była podobna sytuacja i niestety konserwacja bazy danych nie pomogła Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru 2 minuty temu, Kamila Świacka napisał: U mnie była podobna sytuacja i niestety konserwacja bazy danych nie pomogła A próbowała Pani drugiego rozwiązania, które zaproponował Pan Krzysztof? W dniu 27.02.2024 o 08:42, Krzysztof Bojakowski napisał: Dziękuję za pomoc. Przy kolejnym problemie tak zrobię. Nie było powiązanych dokumentów. Więc najszybciej było zrobienie nowej FZ. Link to postu
Kamila Świacka 0 Napisano 29 Lutego Udostępnij Napisano 29 Lutego w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Były to zamówienia z allegro. otworzyłam okno tworzenia dokumentu końcowego i usunełam tę pozycję dodałam ją ponownie ręcznie i można było już wystawić fakturę. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru W jaki sposób zostało dodane to zamówienie z allegro? Ręcznie, z Sello NX, czy może z pomocą innego rozwiązania? Link to postu
Kamila Świacka 0 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru Zamówienia są dodawane przez sello NX. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 6 Marca Udostępnij Napisano 6 Marca w Problem z wydaniem/przesunięciem towaru @Krzysztof Bojakowski @Kamila Świacka Istnieje prawdopodobieństwo, że jeżeli pracują Państwo na kilku stanowiskach, to ktoś mógł zadysponować towar. Jeżeli jeden z użytkowników będzie w trakcie tworzenia dokumentu, to wpisana ilość towaru przez tego użytkownika automatycznie robi się zadysponowana. Ponadto jeśli sytuacja się powtórzy, to proszę na takiej pozycji sprawdzić: czy ktoś nie zadysponował towaru (prawy przycisk myszy na problematycznej pozycji dokumentu -> Dostawy w dyspozycji — jeśli nie będzie pustej listy, to znaczy, że ktoś zadysponował towar), z akcji naprawczej wybrać Spróbuj zadysponować ponownie. Jeśli powyższe nie pomoże, to proszę w tej samej chwili zarchiwizować dane i przesłać je do nas zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Polecane posty