Skocz do zawartości

Problem z wydaniem/przesunięciem towaru

Polecane posty

Witam.

 

Trafiłem na dziwny przypadek w którym pomimo stanu system mówi, że nie ma stanu magazynowego.

 

wprowadzona faktura tak samo jak wszystkie. w tym dniu wprowadzonych było 5 faktur ale tylko jest problem z produktami z tej faktury. Przy próbie wystawienie dowolnego dokumentu z tymi towarami wyskakuje informacja, że nie ma na stanie.

 

wersja 47.0.1.

 

FZ.thumb.png.511e1d62eaf57e2017b00e27bbbf384a.png

stan.thumb.png.092840a7769d1d42ad25e7ed8bcf5c84.pngpa.thumb.png.3f35f997c32c22b0b77f5153ad2d5294.pngRW.thumb.png.526d06638d6ab847dd444d083b79aaa5.png

Link to postu
2 minuty temu, Kamila Świacka napisał:

U mnie była podobna sytuacja i niestety konserwacja bazy danych nie pomogła

A próbowała Pani drugiego rozwiązania, które zaproponował Pan Krzysztof?

W dniu 27.02.2024 o 08:42, Krzysztof Bojakowski napisał:

Dziękuję za pomoc. Przy kolejnym problemie tak zrobię. Nie było powiązanych dokumentów. Więc najszybciej było zrobienie nowej FZ.

 

Link to postu

@Krzysztof Bojakowski @Kamila Świacka Istnieje prawdopodobieństwo, że jeżeli pracują Państwo na kilku stanowiskach, to ktoś mógł zadysponować towar. Jeżeli jeden z użytkowników będzie w trakcie tworzenia dokumentu, to wpisana ilość towaru przez tego użytkownika automatycznie robi się zadysponowana.

Ponadto jeśli sytuacja się powtórzy, to proszę na takiej pozycji sprawdzić:

  • czy ktoś nie zadysponował towaru (prawy przycisk myszy na problematycznej pozycji dokumentu -> Dostawy w dyspozycji — jeśli nie będzie pustej listy, to znaczy, że ktoś zadysponował towar),
  • z akcji naprawczej wybrać Spróbuj zadysponować ponownie.

Jeśli powyższe nie pomoże, to proszę w tej samej chwili zarchiwizować dane i przesłać je do nas zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT?

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...