ANNA URYGA 0 Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca w Brak połączenia Novitus Deon E NA SERWERE URZĄDZEN ZEWNĘTRZNYCH SPRAWDZAM POŁĄCZENIE I WYSKAKUJE brak połączenia z urządzeniem .brak poru COM14 , PORT NAPEWNO JEST TEN .CO SIĘDZIEJE . Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 13 Marca Udostępnij Napisano 13 Marca w Brak połączenia Novitus Deon E Jeśli port faktycznie istnieje (proszę sprawdzić w menedżerze urządzeń) to może włączone jest Menu w drukarce i to powoduje brak połączenia. Drukarka podłączona przez USB dodaje dwa porty COM.Można wykorzystać automat do wyszukiwania drukarki i wówczas sam odnajdzie prawidłowy port COMProszę jeszcze sprawdzić czy przypadkiem drukarka nie jest podłączona do portu USB 3.0. Wówczas system Windows potrafi "w ciągu dnia" zmienić sobie nr portu COM. Przy połączeniu przez USB należy też wyłączyć Ustawienie wstrzymania selektywnego USB, uśpienie i hibernację Link to postu
Polecane posty