Skocz do zawartości

Generowanie pliku JPK - metoda memoriałowa pusty ekran

Polecane posty

Witam,

 

po aktualizacji do wersji 1.79 SP1 HF3 (1.7913.13.5993) podczas próby wygenerowania pliku JPK VAT-7M wyskakuje pusty ekran jak w załączonym screenie. Na innym stanowisku jest to samo.

 

Resetowany komputer, nadal to samo. Jeśli wybiorę metodę kasową, to kolejny ekran wyświetla się prawidłowo. Problem dotyczy wyłącznie metody memoriałowej.

subiekt.jpg

Link to postu

Dzień dobry,

generowanie metodą uproszczoną działa poprawnie.

Na innym stanowisku także jest problem, pokazuje się pusty ekran bez możliwości wyboru zakresu dat, dokumentów, itd...

Otworzyłem podmiot z bazy zarchiwizowanej przed aktualizacją, zaktualizowałem tą bazę do nowej wersji i generowanie działa poprawnie. Ale na tej bazie nie mogę działać bo nie ma sprzedaży z maja. Czy można ponownie zaktualizować aktualną bazę? Bo widocznie to z nią jest jakiś problem...

Link to postu

Nie da się ponownie zaktualizować tej samej bazy, chyba że na nowszą wersję, ale na tę chwilę posiada Pan najnowszą. Z treści faktycznie wynika, że może to być kwestia działania bazy danych, więc spróbowałbym wykonać czynności serwisowe na podmiocie. Ponawiam również pytanie: Czy korzysta Pan z rozwiązań dodatkowych współdziałających z Subiektem? 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...