Skocz do zawartości

s 351

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

s 351's Achievements

0

Reputacja

  1. Miałem ten sam problem i chyba znalazłem rozwiązanie, ponieważ PP przeszła u mnie po raz pierwszy jako operator Poczta Polska. U nas było ustawione Poczta Polska jako operator Inny, a pod spodem gdzie wpisuje się nazwę operatora było wpisane Poczta Polska. Usunąłem to pole. Zostawiłem jako puste, a następnie zmieniłem "Operator przesyłki w Allegro" na Poczta Polska i zaczęło działać bez błędów.
  2. Ok, dzięki. Ja sprawdzałem też ponownie teraz. I oczywiście Poczta Polska błąd: Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. No nic może ktoś inny miał podobny problem, poratuje poradą albo ktoś z zespołu Sello się odezwie i coś doradzi.
  3. Dotyczy to PP? U nas nadal PP mamy ustawioną jako operatora Inny. Geis wgrywa, InPost wgrywa, ale Poczta Polska nadal jako Inny lub trzeba wklepywać ręcznie. Inaczej wywala błąd. Co ciekawe porównywaliśmy ustawienia z zaprzyjaźnioną firmą która używa Sello i ma identyczne ustawienia. U nich też zaczęło śmigać. Wszystko na komputerach mamy aktualizowane na bieżąco łącznie z Sello. Jedyne co wychwyciłem to informację o tym, że oni niedawno zaktualizowali Sello do najnowszej wersji, a my zrobiliśmy to od razu po ukazaniu się wersji 1.28.1. Ale czy to ma znaczenie?
  4. Numery były wprowadzone w takiej właśnie kolejności? W Allegro nie da się wprowadzić numeru jeśli jest już taki wprowadzony. Stąd pytanie, czy przy wprowadzaniu numeru z nawiasami nie było na pewno tego numeru bez nawiasów już wprowadzonego? O ile dobrze pamiętam to numery były wprowadzone właśnie w takiej kolejności. Oczywiście za każdym razem jak dodawałem numery przesyłek czy to z Sello czy bezpośrednio na Allegro usunąłem również wcześniej numery przesyłek tak aby przy transakcji nie było żadnego numeru paczki. Przed chwilą sprawdziłem i ponownie taka sama sytuacja. Czy da się zmienić konwertowanie numerów przesyłek z tych z nawiasami na te bez nawiasów w Sello? Czy trzeba czekać na kolejną wersję programu?
  5. Dzięki za odpowiedź. U nas dostajemy zakresy numerów nadawczych od PP i one są w tej formie z nawiasami. Niestety nie posiadam wiedzy na tyle bogatej aby sprawdzić w jakiej formie ostatecznie trafia to do Allegro ale jeśli u Ciebie bez nawiasów przechodzi oraz przy moich próbach wpisania ręcznego bezpośrednio na Allegro numeru przesyłki bez nawiasów przechodzi to wydaje mi się, że tutaj leży problem.
  6. Obserwuję temat od kilku tygodni i u nas od samego początku numery nadań Geis ok, InPost (Paczkomaty 24/7) ok, PP działa tylko jeśli zmienimy Operator przesyłki w Allegro na Inny. Dzisiaj postanowiłem zrobić test po sugestiach kolegów powyżej że w PP numery udało się wysłać i wygląda to mniej więcej tak: Przy ustawieniach odpowiednio: Operator w Allegro "Poczta Polska": Wysyłanie numerów paczek do serwisu aukcyjnego. Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. Dostawca: Poczta Polska ( 6 Poczta Polska) Operator w Allegro "Pocztex": Wysyłanie numerów paczek do serwisu aukcyjnego. Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. Dostawca: Poczta Polska ( 15 Poczta Polska) Operator w Allegro "Inny": Ok Przetestowałem też wpisywanie numeru przesyłki ręcznie dla przewoźnika Poczta Polska bezpośrednio w Allegro: Numer przesyłki w formacie: (00)66900773163625069 9 komunikat Allegro: Dodawanie nie powiodło się Numer przesyłki w formacie: 00669007731636250699 komunikat Allegro: Wprowadziłeś numer przesyłki. Kupujący otrzyma informację mailem. Według naszych doświadczeń Sello przekazując numer operatora Poczta Polska nie konwertuje numery przesyłek na prawidłowe i stąd wyrzuca błąd. Proszę zespół Sello o informację kiedy można spodziewać się jakiś poprawek w tym zakresie? Nawiązując do ostatnich zmian oceny czasu wysyłki na Allegro szczególnie przy Poczcie Polskiej jest to sprawa dosyć nagląca, pewnie jak większość sprzedawców również i nam za opóźnienia w przesyłkach PP lecą oceny w dół. Po wysłaniu numeru nadania i weryfikowaniu ich przez Allegro problem częściowo zostałby zażegnany. Prośba też do kolegów lub do koleżanek (jeśli takowe na forum są) i poradzili sobie z wysyłaniem/powiązaniem wysyłek numerów PP z operatorem Allegro "Poczta Polska" o poradę. Może coś przeoczyliśmy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...