-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
s 351's Achievements
0
Reputacja
-
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Miałem ten sam problem i chyba znalazłem rozwiązanie, ponieważ PP przeszła u mnie po raz pierwszy jako operator Poczta Polska. U nas było ustawione Poczta Polska jako operator Inny, a pod spodem gdzie wpisuje się nazwę operatora było wpisane Poczta Polska. Usunąłem to pole. Zostawiłem jako puste, a następnie zmieniłem "Operator przesyłki w Allegro" na Poczta Polska i zaczęło działać bez błędów. -
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Ok, dzięki. Ja sprawdzałem też ponownie teraz. I oczywiście Poczta Polska błąd: Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. No nic może ktoś inny miał podobny problem, poratuje poradą albo ktoś z zespołu Sello się odezwie i coś doradzi. -
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Dotyczy to PP? U nas nadal PP mamy ustawioną jako operatora Inny. Geis wgrywa, InPost wgrywa, ale Poczta Polska nadal jako Inny lub trzeba wklepywać ręcznie. Inaczej wywala błąd. Co ciekawe porównywaliśmy ustawienia z zaprzyjaźnioną firmą która używa Sello i ma identyczne ustawienia. U nich też zaczęło śmigać. Wszystko na komputerach mamy aktualizowane na bieżąco łącznie z Sello. Jedyne co wychwyciłem to informację o tym, że oni niedawno zaktualizowali Sello do najnowszej wersji, a my zrobiliśmy to od razu po ukazaniu się wersji 1.28.1. Ale czy to ma znaczenie? -
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Numery były wprowadzone w takiej właśnie kolejności? W Allegro nie da się wprowadzić numeru jeśli jest już taki wprowadzony. Stąd pytanie, czy przy wprowadzaniu numeru z nawiasami nie było na pewno tego numeru bez nawiasów już wprowadzonego? O ile dobrze pamiętam to numery były wprowadzone właśnie w takiej kolejności. Oczywiście za każdym razem jak dodawałem numery przesyłek czy to z Sello czy bezpośrednio na Allegro usunąłem również wcześniej numery przesyłek tak aby przy transakcji nie było żadnego numeru paczki. Przed chwilą sprawdziłem i ponownie taka sama sytuacja. Czy da się zmienić konwertowanie numerów przesyłek z tych z nawiasami na te bez nawiasów w Sello? Czy trzeba czekać na kolejną wersję programu? -
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Dzięki za odpowiedź. U nas dostajemy zakresy numerów nadawczych od PP i one są w tej formie z nawiasami. Niestety nie posiadam wiedzy na tyle bogatej aby sprawdzić w jakiej formie ostatecznie trafia to do Allegro ale jeśli u Ciebie bez nawiasów przechodzi oraz przy moich próbach wpisania ręcznego bezpośrednio na Allegro numeru przesyłki bez nawiasów przechodzi to wydaje mi się, że tutaj leży problem. -
No i jest Sello 1.28
s 351 odpowiedział 4S_ MARKET → na temat → Forum użytkowników - Sello - Nowości i sugestie
Obserwuję temat od kilku tygodni i u nas od samego początku numery nadań Geis ok, InPost (Paczkomaty 24/7) ok, PP działa tylko jeśli zmienimy Operator przesyłki w Allegro na Inny. Dzisiaj postanowiłem zrobić test po sugestiach kolegów powyżej że w PP numery udało się wysłać i wygląda to mniej więcej tak: Przy ustawieniach odpowiednio: Operator w Allegro "Poczta Polska": Wysyłanie numerów paczek do serwisu aukcyjnego. Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. Dostawca: Poczta Polska ( 6 Poczta Polska) Operator w Allegro "Pocztex": Wysyłanie numerów paczek do serwisu aukcyjnego. Przekazano nieprawidłowy identyfikator operatora. Dostawca: Poczta Polska ( 15 Poczta Polska) Operator w Allegro "Inny": Ok Przetestowałem też wpisywanie numeru przesyłki ręcznie dla przewoźnika Poczta Polska bezpośrednio w Allegro: Numer przesyłki w formacie: (00)66900773163625069 9 komunikat Allegro: Dodawanie nie powiodło się Numer przesyłki w formacie: 00669007731636250699 komunikat Allegro: Wprowadziłeś numer przesyłki. Kupujący otrzyma informację mailem. Według naszych doświadczeń Sello przekazując numer operatora Poczta Polska nie konwertuje numery przesyłek na prawidłowe i stąd wyrzuca błąd. Proszę zespół Sello o informację kiedy można spodziewać się jakiś poprawek w tym zakresie? Nawiązując do ostatnich zmian oceny czasu wysyłki na Allegro szczególnie przy Poczcie Polskiej jest to sprawa dosyć nagląca, pewnie jak większość sprzedawców również i nam za opóźnienia w przesyłkach PP lecą oceny w dół. Po wysłaniu numeru nadania i weryfikowaniu ich przez Allegro problem częściowo zostałby zażegnany. Prośba też do kolegów lub do koleżanek (jeśli takowe na forum są) i poradzili sobie z wysyłaniem/powiązaniem wysyłek numerów PP z operatorem Allegro "Poczta Polska" o poradę. Może coś przeoczyliśmy.