Skocz do zawartości

Aleksandra Bobkowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Aleksandra Bobkowska's Achievements

0

Reputacja

  1. Zgłoszenie wysłane. Jestem też w kontakcie z Zencardem, a ten z kolei wysłał zapytanie do eService...
  2. Mam skonfigurowany terminal z Subiektem Nexo Pro 22.0, wersja sterownika 15.0. W trakcie realizacji kuponu Zencard (kupon jest na pewno na tej karcie, którą chcemy zrealizować transakcję i są środki na koncie) po wysłaniu kwoty na terminal płatność zostaje odrzucona przez terminal. Do Subiekta wraca komunikat, iż płatność została anulowana. Można wówczas unieważnić dokument lub do niego wrócić. W Nexo w parametrach sprzedaży ustawiono kumulowanie rabatów z Subiekta i Zencard. W czym może być problem, że kupon - informacja o baracie 5% nie jest przekazywana do Subiekta?
  3. Mam pytanie dot. zakończenia płatności elektronicznej - połączyłam Subiekta z terminalem eService iCT 220. Subiekt po zaznaczeniu w paragonie formy płatności "Karta Płatnicza" wysyła kwotę na terminal, klient przykłada kartę, płatność przechodzi i tu powstaje problem, bo pojawia się komunikat: w oknie Subiekta: Czy wydrukować kopię? i nie ma gdzie potwierdzić lub odmówić wydruku kopii. Terminal nie reaguje po przyciśnięciu czerwonego lub zielonego klawisza - tam gdzie zazwyczaj przy ręcznej obsłudze terminala można potwierdzić wydruk kopii lub anulować wydruk kopii. Na Subiekcie wyświetla się ono z rejestracją Autoryzacji Płatności Elektronicznej z paskiem postępu czasu. Po upływie 60s. okno zamyka się i drukuje się paragon fiskalny na drukarce. Na terminalu wyświetla się kwota transakcji, ale po zaakceptowaniu płatności nie pojawia się pytanie o Kopię. Wersja SUZ została zaktualizowana do 15.0 Czy ktoś miał taki problem? Będę wdzięczna za pomoc...
  4. Wczytuję plik EPP poprzez Komunikacja-dodaj na podstawie.
  5. Posiadam Subekta Nexo pro i dwukrotnie zdarzyła się sytuacja, że program przestał nadawać autonumer dla wprowadzanych nowych asortymentów. W parametrach asortymentu jest ustawiona opcja automaryzacji. Nie wypełnianie luk zerami i nie uzupełnianie luk w numeracji. Dodam, że przed takim zdarzeniem nie były dokonywane żadne zmiany konfiguracyjne. Jedynie przejmowane są przesunięcia międzymagazynowe z innego magazynu i tutaj czasami też numeracja dotychczasowa jednego magazynu wpływa na drugi magazyn. Np w mag 1 jest numeracja 12345 a w mag 2 71345, po dodaniu elektronicznie przesunięcia numeracja w mag 1 zaczynała sie od 71346 a nie jako kolejny numer z serii 12346. Gdzie mamy błąd w konfiguracji? Będę wdzięczna za pomoc :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...