Skocz do zawartości

Bogdan Kraus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Bogdan Kraus's Achievements

0

Reputacja

  1. a zechciałby Pan parę słów więcej napisać- czy to jakiś parametr który mogę zmienić ?
  2. W firmie mam 4 komputery w połączone sieci , na jednym z nich jest zainstalowany serwer i baza danych i na tym stanowisku pracuje księgowa i nie może wygenerować JPK - informacja błąd tworzenia -czy coś takiego tylko na miom stanowisku taki plik można utworzyć , na pozostałych też nie. Nie jest to kwestia uprawnień, bo ze swojego profilu mogę ten plik utworzyć tylko na moim komputerze Taka sytuacja jest od kilku miesięcy Czy ktoś miałby jakieś sugestie ?
  3. Witam Jaki jest koszt utrzymania programu sfera do subiekta GT czy to zakup jednorazowy, czy trzeba płacić za coroczne ulepszenia tak jak do subiekta ?
  4. Witam, Czy ktoś wie- czy jest możliwa automatyzacja operacja procesu montowania kompletu na etapie przetwarzania zamówienia lub tworzenia dokumentu sprzedaży. Chodzi o sytuację, gdy chcemy sprzedać towar komplet; są składniki na stanie ale nie utworzyliśmy kompletu. W tej chwili operacja możliwa z pozycji: kartoteki- towary. Pozdrawiam
  5. Bardzo chętnie ale nie widzę w Pana postach żadnego kontaktu - mogę kliknąć w nazwisko i zobaczyć historię wypowiedzi. Być może mam coś nie tak w ustawieniach , poproszę o wskazówkę
  6. Nie wiem w jakim stopniu treśći o charakterze marketingowym są dozwolone na tym forum; proszę zaproponować sposob kontaktu
  7. OK, myślałem ,że zbyt wiele tych dokumentów; , pozostaje mi tylko poszukać odpowiedniego serwisu. Dziękuję za pomoc i zamykam ten temat
  8. Oczywiście to miałlem na myśli, że dokumenty przenosimy do nowej bazy (archiwum) przed usunięciem ich z subiekta. Wczytanie przeprowadzonej inwentaryzacji załatwi problem dokumentów magazynowych które znikną. Jeśli Pan pisze, że dokumenty można usuwać tylko pojedynczo to aktualne jest pytanie czy Pana koncepcja jest w ogóle realna. Ilość faktur rocznie ok 10 tys + WZ, + faktury i PZ ok 2 tys prze 7 lat ?? Jak Pan wyceni taką pracę informatyka ?
  9. A zatem, zakładając że graniczną datą jest 31-12-2013 wykonuję inwentaryzację z tą datą, usuwam wcześniejsze dokumenty magazynowe i wczytuję ponownie poprawne stany na ten dzień z inwentaryzacji. Wcześniejsze dokumenty przenoszę do nowego podmiotu . Czy dobrze zrozumiałem ?
  10. Dziękuję za błyskawiczną poradę ? żeby uściślić chcę zarchiwizować magazyn (y) wraz z dokumentami do okresu 5 lat do tyłu (to co podlega ew. kontroli) historia kartotek i rozrachunków nie jest mi potrzebna. A zatem wersja nr 2 chyba nie ma sensu
  11. Być może odgrzewam temat ; pytanie jest w jaki sposób archiwizować stare roczniki faktur w Subiekcie (mam od 2006 widoczne) . Myślę , że można by dzięki temu skrócić czas tworzenia raportów i zestawień i w ogóle przyśpieszyć pracę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...