Skocz do zawartości

Magdalena Fajfer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Magdalena Fajfer's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, Czy może są jakieś plany na wprowadzenie możliwości korekty nabywcy na fakturze?
  2. Udało mi się znaleźć winnego. Pracownik w godzinach porannych zafiskalizował ten towar ze złą stawką. Podejrzewam, że stąd problem drukarki. Czy trzeba zadzwonić do serwisu? Czy drukarka po jakimś czasie zbagatelizuje błąd (w co wątpię...)?
  3. Do tej pory nigdy nie było problemu. Jeszcze dzień przed aktualizacją fiskalizacja była poprawna. Więc czy mogę używać dwóch nazw dla jednego asortymentu? Nigdy wcześniej nie korzystałam z takiej funkcji. Towar w 100% kupowany jest na oo. i w 99% sprzedawany na oo. Od czasu do czasu zdarza się tylko klient "na paragon", czyli 23%.
  4. "Nieprawidłowa stawka PTU towaru. Prawdopodobnie schodek podatkowy." Wcześniej błąd nigdy nie występował
  5. Witam serdecznie, Najnowsza aktualizacja wprowadziła błąd, który uniemożliwia fiskalizację paragonów, jeżeli na dokumencie wprowadzono inną stawkę VAT niż ta, z kartoteki. Niestety profile kupujemy i sprzedajemy z odwrotnym obciążeniem, jednak "nieVatowca" nie możemy obarczać rozliczeniem tego podatku, więc musimy stosować normalną stawkę 23%. Od wejścia aktualizacja kasa anuluje każdy paragon z inną stawką VAT niż ta, zapisana w kartotece. Bardzo proszę o pomoc
  6. Witam serdecznie, Mam pewien problem dotyczący korekt kosztów dostaw. Nigdy nie było żadnych problemów i funkcja działała bez zarzutu. Czy może ktoś spotkał się z takim błędem? Standardowo w maju doliczyłam koszt transportu do materiału. Nie rozumiem błędu, który pojawia się przy każdym ruchu magazynowym tego towaru. Normalnie korekty kosztów wykazane w podliczeniu okresu pojawiają się jako jedna pozycja (zaznaczone na żółto). Z tym asortymentem mam problem, bo program wrzuca pozycje - i + (dodatkowo o różnych wartościach) i raport szaleje. Wiadomo o co chodzi? to tylko jedna jedyna faktura i jedna KKD
  7. Tak. Sprawdziliśmy kilka przykładowych sytuacji i raporty generują się poprawne. Księgowość widzi jednak problem z tym, że na liście przyjęć nigdzie nie widać tej korekty...
  8. Niestety. Koszt magazynowy dla tej pz= wartość pierwotnej pz- tak jak powinno być. PZ wystawiona na podstawie FZ jest ok. Przy wystawieniu KFZ nie generuje się żaden dokument dodatkowo i nie zmienia mi nic w tym zestawieniu...
  9. "Podliczenie okresu- dokumenty". Możliwe, że program gdzieś to ujmuje, bo wz wystawia w odpowiednich cenach, jednak biuro rachunkowe widzi problem w tym, że zestawienie listy wystawionych PZ w danym miesiącu wartościowo im się nie zgadza, oraz że PZ nie jest korygowana i np przy "ruchu asortymentu" nie widać nigdzie poprawnej ceny. Może przesadzają, ale czy faktycznie nie powinna się wystawiać korekta przyjęcia w takim momencie?
  10. Witam serdecznie, Mam pewien problem. W przypadku korygowania faktur zakupu pod względem ilościowym nie ma tego problemu. Jednak przy korekcie cenowej (np. pomyłka dostawcy, niewbicie rabatu) nie wystawia się automatycznie korekta PZ. Osobiście nic nie mogę z tym zrobić, a w raportach na koniec miesiąca pojawia się rozbieżność, ponieważ nigdzie w przyjęciach nie jest uwzględniana zmiana ceny i wychodzi na to, że towar przyjęty na magazyn ma wyższą cenę niż zakupiony (drobny absurd). Czy ktoś znalazł może sposób na poradzenie sobie z tym problemem? Szczerze nie wiem, czy wcześniej pojawiała się taka sytuacja, bo biuro rachunkowe zaczęło zwracać na to uwagę dopiero od lipca, kiedy weszły w życie jpk mag. Bardzo proszę o jakaś dobrą radę. Pozdrawiam
  11. Witam serdecznie, Bardzo proszę o informację, czy istnieje możliwość wydruku FS z wyszczególnieniem wartości nieopodatkowanej? Zazwyczaj jest to gdzieś przy tabeli VAT, ale niestety nie mogę znaleźć takiej opcji w konfiguracji wydruku. Zależy mi również żeby na pierwszy rzut oka można było określić wartość netto faktury. Serdecznie dziękuję za wszelkie odpowiedzi! EDIT: Bardzo proszę o zamknięcie tematu. Rozwiązanie znajduje się w "Ustawienia" z poziomu wystawiania faktury.
  12. Witam, Problem wciąż aktualny. A RODO coraz bliżej i nie istnieje możliwość skasowania danych klienta...
  13. Witam, Mam dość poważny problem zaobserwowany od pewnego czasu już. Wykonuję inwentaryzację wraz z jej spisem. Wszystko jest ok. Czasem muszę wrócić do spisu i go poprawiać. I tu pojawia się problem raz na jakiś czas totalnie zostaje zablokowana funkcja zmiany statusu spisu na "opracowany". Pojawia się komunikat, który pokazuję w załączonym raporcie. Taką inwentaryzację jedyne co mogę zrobić to anulować, ponieważ nawet nie ma możliwości usunięcia, a spisu też nie mogę usunąć, bo wciąż wisi jako "włączony do inwentaryzacji". Przez ten błąd mam kilka niepotrzebnie zalegających anulowanych inwentaryzacji i poświęcony czas na wykonywanie kolejnych spisów i nowych inwentaryzacji. Proszę powiedzieć, czy można ten błąd jakoś ominąć? Zmiana statusu spisu z poziomu otwartej inwentaryzacji wciąż nie daje możliwości jej edycji Raport.pdf
  14. Temat do zamknięcia. Odnalazłam wtyczkę pozwalającą na dodawanie plików.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...