Dziękuję za podjęcie tematu.
Niemniej jednak podane przez Pana rozwiązanie nie rozwiązuje problemu, o czym pisałam już na początku. Zmiana tytułu wezwania na własny (przyjmijmy roboczo: A), sprawi, że każde z trzech wysyłanych do jednej opóźnionej faktury wezwań będzie nosić tytuł "A". My zaś dążymy do stanu, w którym pierwsze będzie tytułowane: "Wezwanie do zapłaty", drugie "Ponowne wezwanie do zapłaty", a trzecie "Przedsądowe wezwanie do zapłaty". Chodzi zatem o zmianę wbudowanej nazwy drugiego wezwania. Windykację mamy zautomatyzowaną (a przynajmniej chcemy, bo teraz trzeba ręcznie zmieniać tytuły i cały proces nie ma sensu) i automat sam powinien nadawać odpowiedni tytuł zgodnie z kolejnością. To nie funkcjonuje w tym programie tak, że przy pierwszym wezwaniu można sobie przypisać jeden wzorzec, przy drugim inny, a przy trzecim kolejny.
Mamy swój wzorzec wezwania do zapłaty, ze zmodyfikowanymi pod nasze potrzeby tekstami. W kwestii nazewnictwa są trzy możliwości:
1. Niczego nie zmieniać (wtedy tytuł to zawsze "Wezwanie do zapłaty" /tego nie chcemy-w trzech wezwaniach jest ta sama nazwa/
2. Zaznaczyć "Drukuj tytuł dokumentu na podstawie rodzaju wezwania do zapłaty" /tu chcemy wprowadzić zmianę/
3. Zaznaczyć "Nadpisz tytuł dokumentu" /tego nie chcemy, bo w trzech wezwaniach będzie ta sama nazwa/
Tytuły rodzajów wezwania do zapłaty wbudowane przez Insert " Przypomnienie o zapłacie", "Ponaglenie do zapłaty", "Wezwanie przedsądowe".
Zmienić można każdy tytuł każdego dokumentu, we wzorcu każdego z dokumentów można wiele zmienić, dostosowując formę do własnych potrzeb. Niemożliwe, żeby tylko w wezwaniu do zapłaty z niedookreślonych przyczyn nie można było dokonać prostej zmiany.