Dzień dobry,
w naszym przypadku błąd pojawia się przy próbie pobrania UPO. Dodam, że błąd pojawia się u wszystkich klientów, u których wysyłaliśmy dotychczas sprawozdania.
Prośba o informację dotyczącą błędu
2020-04-27 13:40:20 Odebrano komunikat: 500 - Błąd wewnętrzny usługi
2020-04-27 13:40:19 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru
2020-04-27 13:39:07 Odebrano komunikat: 500 - Błąd wewnętrzny usługi
2020-04-27 13:39:07 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru
2020-04-23 13:18:29 Odebrano komunikat: 310 - Weryfikacja podpisów - sukces
2020-04-23 13:18:28 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru
2020-04-23 13:18:24 Odebrano komunikat: 122 - Sesja została zakończona
2020-04-23 13:18:23 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru
2020-04-23 13:18:23 Nadano numer referencyjny: "xxxx"
2020-04-23 13:18:07 Wywołano procedurę wysyłki e-sprawozdania.