Skocz do zawartości

Zbigniew Ulinowicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Zbigniew Ulinowicz's Achievements

0

Reputacja

  1. Tak, nie można wysłać jpk. Taki sam komunikat o statusie błędu
  2. Dziękuję za wyjaśnienie w sprawie opisu. Pozostaje nadal kwestia miesiąca rozliczenia, który nijak nie koresponduje z datą dokumentu ani okresem w KPiR.
  3. Znalazłem błąd. Jak wprowadzam dokument przez skrót zapis w KPiR wydatek to zaznaczenie się pojawia i pojawia się rodzaj zapisu księgowego ale jak ten sam dokument wprowadzimy poprzez skrót z górnego menu to rodzaj zapisu się nie pojawia i brak zaznaczenia w kolumnie opis. Przy okazji sam skrót klawiaturowy też nie działa, trzeba go wybrać z rozwijanego menu. Ten sam dokument prawie tak samo wprowadzany a inne zachowanie programu.
  4. Tak, jak jest wydatek to pojawia się opis. Pytanie dlaczego w pozostałych przypadkach ten wydatek się nie pojawia. Przy wprowadzaniu nie edytowałem tego pola.
  5. dwa ostatnie dokumenty od tego samego dostawcy. Oba pozostałe wydatki. Oba wczytane poprzez wczytaj plik dokumentów / wczytane z dysku/ a zaznaczenie w kolumnie inne. Te zaznaczone w kolumnie opis mają jako rodzaj zapisu księgowego ustawione wydatek, pozostałe nie. Nie wiem z czego wynika różnica w zaznaczeniu rodzaju zapisu księgowego.
  6. niestety nie. sam przesyłam te dokumenty i nie nadawałem do nich żadnego opisu.
  7. nie jest zabezpieczony hasłem, acrobat otwiera go bez problemu. Jak napisałem po przesłaniu mailem do portalu wczytuje się bez problemu
  8. Dzień dobry, Program w kolumnie miesiąc naliczenia pokazuje zły miesiąc. Zostały wczytane dokumenty z lutego i marca. Zostały w Rachmistrzu zaksięgowane do właściwych okresów ale miesiąc naliczenia pokazywany w kolumnie jest błędnie pokazywany; Dokumenty z lutego zostały zakwalifikowane do lutego lub marca a marcowe do lutego. Wszystkie zostały przesłane w marcu. I jeszcze jedno pytanie do czego służy kolumna opis dokumentu. Bo zaznaczenia w tej kolumnie pojawiają się przypadkowo. Nie mogę ich powiązać z żadnym działaniem
  9. Dzień dobry, Przy próbie wczytania dokumentu pdf program zgłasza problem. Po przesłaniu tego samego dokumentu mailem program wczytuje go bez problemu. Skan błędu poniżej:
  10. Dzień dobry, Raport pokazuję błędny okres obowiązywania składek preferencyjnych ZUS. Poniżej skan z Rachmistrza i Biura nexo Rachmistrz nexo pro: Biuro nexo: Nie został uwzględniony okres sprzed Polskiego ładu.
  11. Witam Klientka na ryczałcie zwolniona z VAT świadczy usługi dla klienta z Norwegii. Jak ustawić parametry programu aby na fakturze pojawiało się odwrotne obciążenie oraz przy imporcie faktur do rachmistrza transakcja handlowa była jako sprzedaż usług poza terytorium kraju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...