Skocz do zawartości

blufenberger 1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

blufenberger 1's Achievements

6

Reputacja

  1. Dzień dobry. Od ostatniego wpisu minęły 4 miesiące. Bardzo proszę - naprawdę - aby reprezentant firmy Insert się określił w temacie. od 1 stycznia wchodzi obowiązek ustawowy dla rynku hurtowego z branży opakowań dotyczący pobierania opłaty od opakowań (ustawa SUP). W przypadku rynku hurtowego opłata ta może być pobrana albo i nie - w zależności od decyzji klienta - co całkowicie uniemożliwia doliczania tej opłaty do ceny produktu. Wprowadzone rozwiązanie dla np. kawiarni czy restauracji kompletnie nie sprawdzi się we wspomnianym wcześniej rynku hurtowym (opłata jest lub nie + do tego sprzedaż na opakowania zbiorcze). Proszę pilnie o informację czy firma Insert pracuje nad rozwiązaniem związanym z obowiązkiem ustawowym czy nie ? czas już dobiega do końca, a firmy hurtowe w tej branży musza mieć rozwiązanie najpóźniej na początku grudnia tak aby sprawnie przeprowadzić edycję bazy danych niekiedy 10000 pozycji asortymentowych. W razie potrzeby służę pomocą.
  2. Dzień dobry. Panie Kamilu, proszę o informację czy analizują Państwo zgłoszony watek ? czy mogę się spodziewać ,,rozwiązania'' z Państwa strony ?
  3. Dzień dobry, Dziękuję za odpowiedź. Jednocześnie pragnę nadmienić, iż zaproponowane przez Państwa rozwiązanie jest nastawione typowo na końcowego użytkownika (kawiarnie, bar, restauracje, itd.). Problem natomiast leży po stornie pośredników handlujących tym asortymentem (wg. mojej opinii zdecydowana większa grupa korzystająca z oprogramowań firmy Insert) - importerzy, hurt, półhurt itd. Po zagłębieniu w treść ustawy wynika, że pośrednik musi też mieć możliwość pobrania tej opłaty od klienta - i tu w tym przypadku nie wchodzi w grę doliczanie tej opłaty do ceny - choćby na pewno dlatego, że kupujący klient który zechce tą opłatę uiścić u pośrednika będzie oczekiwał jasne informacji z faktury poświadczającej, że tą opłatę o takiej i takiej wartości uiścił. Problem dotyczy tez przeliczania wartość opłaty ponieważ większość to wspomniane już opakowania zbiorcze, a opłata dotyczy 1 szt. Sprawa wydaje się nie łatwa, proszę pamiętać, iż rynek hurtowy często korzysta z różnych kanałów sprzedaży takich jak np. B2B czy też rozwiązań indywidulanych. Wydaje się, iż mamy jeszcze dużo czasu, ale patrząc na naczynia powiązane nie jest tak do końca. Zaproponowane oświadczenie jest rozwiązaniem dla tych którzy kupią u pośrednika i nie uiszczą u niego opłaty (potwierdzenie świadomości, iż ciężar tej opłaty leży po jego stronie). Jestem gotowy na zejście na niższy poziom szczegółowości.
  4. Dzień dobry. Bazując na ustawie SUP (single Use Plastic) - proszę o informację, czy firma Insert planuje wprowadzić w kartotekę produktu rozwiązanie, które pozwoli użytkownikowi oznaczyć produkty będące opakowaniem jednorazowym wykonanym z tworzywa sztucznego? Czy w planie rozwojowym będzie również uwzględniony sposób naliczanie tej opłaty ponieważ większość z tych 99% będących w obrocie jest sprzedawane w najmniejszej jednostce miary jako opakowanie (np. 50, 100, 1000szt) a opata zgodnie ustawą ma być naliczana na pojedynczą sztukę ? i na koniec czy będzie to realizowane osobną pozycją czy doliczane do ceny produktu. Będę wdzięczny za udzielenie informacji jeśli tak to kiedy planowane jest wprowadzenie takiego rozwiązania. Czy w przypadku gdy klient nie uiści tej opłaty u hurtownika i będzie ją pobierał od klienta końcowego to czy dla hurtownika jest planowany (w momencie wystąpienia takiego produktu na fakturze) dedykowany wzorzec wydruku z ,,informacją o obowiązku'' ?? Dziękuję za odpowiedź.
  5. Dzień dobry. Pragnę podziękować. Zgodnie z instrukcją przesłana na priv od Pana Kacpra - problem rozwiązany. Dzięuję za zaangażowanie.
  6. Dzień dobry. Czy jest jakiś postęp w Naszej sprawie ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  7. Dzień dobry. W umowie spółki okres obrachunkowy nie zmienił się - jest zgodny z kalendarzowym. W wyniku tego przekształcenia spółka komandytowa ma rok obrachunkowy do 30.10, a spółka zoo (która powstała jako nowa) od 31.10 Jeden NIP (dwa nr KRS) Będziemy składać dwie deklaracje CIT-8 - dla każdej spółki osobną. Sprawozdanie roczne będzie złożone jedno.
  8. Dzień dobry. Czy możemy liczyć na odpowiedź w naszej sprawie ?? stanęliśmy w miejscu
  9. W załączniku przesyłam screen z roku obrotowego 2022 CIT- zaliczka. Deklaracja się generuje, ale proszę zwrócić uwagę na daty w tej deklaracji. Z związku z czym za 31.10 na nowym roku rachunkowym 2022_SP nie możemy wykonać deklaracji za październik 31.10.
  10. Dzień dobry. W związku z przekształceniem spółki komandytowej w spółkę z o.o. (nip pozostaje bez zmian) chcę wyliczyć w Rewizorze dwie zaliczki na CIT: - w spółce komandytowej za okres 01.10 – 30.10, - w spółce z o.o. za okres 31.10. W Rewizorze zostały założone dwa odrębne lata obrotowe zgodnie z przekształceniem: - 01.01-30.10, - 31.10-31.12. Program pozwala wyliczyć tylko jedną deklarację: - za 01.10-31.10 – powinno być 01.10 – 30.10 lub - za 31.10. Nie wiem skąd i dlaczego w roku obrotowym 01.01 – 30.10 Rewizor w deklaracji wykazuje okres podatkowy 01.01. – 31.10 skoro rok obrotowy jest poprawny. Czy i gdzie można to zmienić, żeby wyliczyć dwie zaliczki za październik, osobno dla każdego roku obrotowego, osobno dla spk i osobno dla spzoo? Z góry Dziękuje za podpowiedź.
  11. Dzień dobry. Czy istnieje możliwość konfiguracji, aby każda FZ która spełnia warunek przekroczenia 15tys brutto generowała rozrachunek (obowiązek zapłaty) z zaznaczonym automatycznie w systemie Mechanizmem podzielonej płatności (Split payment) ??
  12. Dzień dobry. Jak widać w wersji (może nawet wcześniejszej) teraz mamy 1.67 Hot Fix 1 - w parametrach jest opcja : Lata obrotowe / Rok obrotowy która rozwiązuje temat CITU dla spółek komandytowych. Moja Księgowa się pośpieszyła i rozwiązała to poprzez utworzenie nowego roku obrachunkowego :(. I teraz ja tej opcji w tym scenariuszu nie widzę - tego check boxa którym mogę zaznaczyć: podmiot jest spółka komandytową która rozlicza się CIT od 1 maja. Czy jeśli cofniemy utworzenie osobnego roku obrachunkowego to opcja się pojawi czy to jest może spowodowane innymi ustawieniami systemu które powodują np. nieprawidłowe rozpoznanie podmiotu. (PS. W parametrach podmiotu / zakładce forma prawna / jest wpisana spółka komandytowa. Dziękuję z góry za odp.
  13. temat nieaktualny, problem został namierzony i rozwiązany - przynajmniej w naszym przypadku: Skopiowaliśmy plik sqldmo.dll z C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn do katalogu C:\Windows\System32 oraz sqldmo.dll z C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn do katalogu C:\Windows\SysWow64 Następnie w cdm w katalogu system32 wykonać regsvr32.exe sqldmo.dll i tak samo w katalogu syswow64 wykonać regsvr32.exe sqldmo.dll i to na tyle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...