Skocz do zawartości
Forum użytkowników

blufenberger 1

Użytkownik
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

Reputacja

0 Neutral
  1. Ok. I teraz tak - po wprowadzeniu tych zmian jak rozumiem w słownikach --> personel dla pracowników którzy używają Subiekta - ograniczam również dostęp do Rewizora. Kontrahent, który jest tylko kontrahentem kosztowym z dokumentami wprowadzanymi w Rewizorze po zaznaczeniu w Subiekcie (kolumna ''Program'' - tylko Subiekt) nie powinien być uwidoczniony - a jest na odwrót czyli dokumenty wprowadzone do Rewizora po zaznaczeniu Program ,,tylko Rewizor'' nie mamy wyniku natomiast po zaznaczeniu tylko Subiekt widać te operacje Ponadto celem tego całego zabiegu jest brak dostępu dla użytkowników Subiekta do rozrachunków kosztowych.
  2. Dziękuję za szybką odpowiedź. Po zaznaczeniu tej opcji - w Subiekcie GT poprzez wyszukanie kontrahenta (który w naszym przypadku jest tylko kontrahentem KOSZTOWYM wprowadzonym w rewizorze) widzę jego historię w Subiekcie. Czy to ograniczenie powinno działać dla dokumentów historycznych ?
  3. Dzień dobry. Proszę o podpowiedź czy w Subiekcie jest możliwość wygenerowania zestawienia ,,niepowiązanych rozrachunków'' - wpłat i wypłat bankowych - dla wszystkich kontrahentów. Chodzi o takie zestawienie, na którym zobaczymy, że kontrahenci mają np. nadpłatę. To wydaje się być proste dla poszczególnych kontrahentów natomiast mi chodzi o zestawienie na którym będzie widać to zbiorczo. Z góry dziękuje za odpowiedź.
  4. Dzień dobry. Pod jednym dachem używamy zarówno Subiekta jak i Rewizora. System działa na jednej bazie danych. W subiekcie wprowadzane są dokumenty handlowe natomiast cała strona kosztowa w Rewizorze (łącznie z kontami wynagrodzeń + Instytucje np. ZUS i US). Proszę o podpowiedź czy jest rozwiązanie, aby w Subiekcie nie były widoczne rozrachunki strony kosztowej. tzn. aby dla pracowników obsługujących Subiekta - w rozrachunkach były jedynie rozrachunki kontrahentów od faktur zakupowych i sprzedażowych. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. W rzeczywistości do konta głównego mamy sprawę rozwiązaną jak być powinno czyli rozliczamy to codziennie poprzez homebanking - MT940 - i wszystko działa. Natomiast założyliśmy osobne konto bankowe do wykonywania transakcji on-line które dokonujemy w miesiącu nie więcej niż 10 operacji. Nasz sposób przy zakupie towarów handlowych się sprawdza, natomiast nie sprawdza się przy fakturach kosztowych. Szukamy rozwiązania jak zadekretować fakturę kosztową której wyciąg do powiązania rozrachunku pojawi się dopiero pod koniec miesiąca ? czyli pozostaje wstrzymywanie księgowania tych faktur ?
  6. Dzień dobry. Podczas wprowadzania Faktury zakupu w programie Subiekt GT (zakupu towarów handlowych) na dolnym pasku w module dokument możemy wybrać sposób zapłaty: ZAPŁACONO PRZELEWEM. To rozwiązanie, które stosujemy dla zakupów które zastały już opłacone wcześniej, ale transakcja bankowa nie widnieje jeszcze w systemie jako przedpłata - wyciąg zostanie wprowadzony na koniec miesiąca i ten rozrachunek w Rewizorze zostanie powiadany ze stonowaną operacją bankową. Problem natomiast dotyczy Faktur Kosztowych które są wprowadzane (dekretowane) bezpośrednio w problemie Rewizor. Jak w tym przypadku doprowadzić do dekretacji tej faktury z formą płatności identycznie jak dla Faktury zakupu w programie Subiekt. ? Chcę na koniec miesiąca wprowadzić wyciąg bankowy w wyodrębnionego konta z którego realizowane są takie tranzakcie (czyli płatność najpierw a potem faktura) i wtedy powiązać ten rozrachunek. W tej chwili widzę to jako płatność która może mi wskoczyć do bieżących transakcji płatniczych - realizowanych z podstawowego konta co jest niepokojące i może spowodować zdublowanie i nadpłatę. Proszę o podpowiedź jak dla prowadzania dekretu stworzyć taki rozrachunek który będzie skutkował powstanie operacji bankowych jak przy wyborze polecenia ZAPŁACONO PRZELEWEM w Subiekcie GT?
  7. Ok dziękuję za odpowiedź. Do pełnego sukcesu brakowało ustawienie terminala na konkretnych dokumentach sprzedaży w zakładce terminale płatnicze. DZIAŁA SUPER. Pozostało tylko przyjmowanie płatności poprzez tzw. spłatę należności - czyli poprzez przyjęcie pieniędzy na poczet zadłużenia przy pomocy terminala - spłata KP / sposób płatności - karta. Nie wiem gdzie to mogę jeszcze ustawić. w administracji - dokumenty kasowe nie ma opcji terminala - i to jest w miarę oczywiste bo KP to kasa :). Natomiast jeśli klient spłata swoje należności ,,Rozlicz należności'' przy pomocy karty płatniczej to tworzy się tz. CKP (cesja karta płatnicza) i ty chyba już tylko wpisanie kwoty ręcznie na terminalu pozostaje :(. pomysł ? Jeszcze raz dziękuję Panie Kamilu.
  8. Dzień dobry. Do niedawna mieliśmy jeden terminal nie podłączony pod system sprzedaży. Wczoraj zainstalowaliśmy 2 nowe terminale model ICT220. Chcemy aby terminal współpracował z Subiektem. Terminal od strony dostawcy został prze konfigurowany na UDP (komunikację po LAN) oraz konfiguracja z kasiarzem przebiegła w sposób prawidłowy - test połączenia urządzeń przechodzi prawidłowo. Problam polega na tym, iż podczas wystawiania np. FS lub paragonu po zastosowaniu metody płatności ,,karta płatnicza'' nie pojawia się komunikacja z terminalem, tzn. nie pokazuje się kwota. Nie zmieniałem ustawień w Subiekcie GT - dodaliśmy tylko terminale do kasiarza. Proszę o pomoc w tej prawie.
  9. Dzień dobry. Od paru ostatnich aktualizacji (teraz 1.56 HF1) aktualizacja na serwerze dochodzi do momentu z zasobami dla Vendero i ... i ... i sie chyba zawiesza. Pozostawiam ten proces do momentu, aż Windows Serw 2012 sam próbuje zamknąć ten proces ... (po około 10 min). Po kliknięciu w nowym okienku windowsowym (coś w stylu zamykam zadanie) aktualizacją Subiekta kończy się. Wygląda na to, że przechodzi prawidłowo - mogę tak wnioskować tylko dlatego, że wszystko działa - czy prawidłowo tego nie wiem :). kolejnym krokiem jest instalacja na komputerach końcowych już z lokalizacji z pobraną aktualizacją - i tu wszystko odbywa się prawidłowo - wg. mnie - tzn nic się na niczym nie zawiesza i instalacja dochodzi do końca przechodząc proces instalacji jak myślę składników Vendero. Czy macie pomysł czym spowodowane jest tak długie ,,wiszenie'' na tym etapie aktualizacji na serwerze ??
  10. Przepraszam, że tak późno zaglądam na post. Podzielę się ssowim rozwiązaniem - możliwe, że ponowie odp. Daniela Kozłowskiego. 1) Ustalamy schemat dekretacji - jest dostępny np: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3435,rewizor-gt-konfiguracja-przykladowego-schematu-dekretacji-zapisu-ewidencji-vat-zwiazanego-z-eksploatacja-pojazdow.html. 2) kolejno: nie rozpoczynamy pracy od dekretacji takiej faktury tylko od Ewidencji Vat Zakupu (DODAJ) 3) kolejno klikamy na utworzony przez nas RKK prawym i wybieramy opcję - dekretuj wg schematu - wymieramy dekret wcześniej skonfigurowany i system tworzy dekretację przeliczając wszystko w odpowiedni sposób. Z góry przepraszam za laicki sposób wytłumaczenia....
  11. Dzień dobry. Dekretacja i księgowanie faktury kosztowej: Najpierw księgujemy (RKK - faktury kosztowe) na odpowiednie konta. kolejno wprowadzamy konto kosztowe, koto z Vat'em (w całej wartości) oraz konto po drugiej stornie kontrahenta. Przechodzimy do zakładki VAT - wykorzystując specjalny przypadek : opcję 50% eksploatacji VAT oraz specjalny przypadek dla PIT pojawia nam się automatycznie 75% dla PIT. PYTANIE ? czy teraz muszę powrócić do zakładki dekret i ręcznie przeliczyć wartość Vatu (pół na pół) do odliczenia oraz co z wartością netto (75%). rozumiem że zakładka VAT w tym przypadku po uruchomieniu (50%VAT i 75%PIT) działa świetnie - system sam przelicza i dzieli. Czy tak samo da się zrobić w zakładce dekret ?
×