Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Ewa Miszczak

Użytkownik
  • Ilość treści

    2
  • Rejestracja

Reputacja

0 Neutral
  1. Witam, Jeden z moich klientów prowadzi działalność w której często wykonuje prace dla kilku różnych klientów i często trwają one dłuższy czas. Ma bardzo dużo faktur kosztowych które muszę rozdzielić ze względu na zlecenie. Zdarza się, że dla jednego klienta prowadzi kilka prac i potrzebuje zestawień kosztów oraz przychodów przypadających na poszczególną pracę. W księgach handlowych miałabym po prostu oddzielne konta, jak rozwiązać to w KPiR w rachmistrzu, by móc wygenerować raporty dla klienta?
  2. Witam, Od niedawna korzystam z Rachmistrza Nexo i powiem szczerze, że mam problem z "pamiętaniem" o naliczaniu amortyzacji. Poprzedni program sam przypominał o nienaliczonej amortyzacji przy próbie utworzenia zaliczki na podatek. Czy tu również jest taka opcja do zaznaczenia? Jestem przyzwyczajona, że idzie to z automatu i czasem zapominam, że tu potrzebne jest wejście w nowe okno do tego i manualne naliczanie(zwłaszcza, gdy księgujemy nową firmę, której jeszcze dobrze nie znamy, bądź w przypadku firm, które nigdy nie miały amortyzacji, a nagle kupują jakiś środek trwały). Jeżeli taka opcja jest - prosiłabym o podpowiedź, jak ją włączyć?
×