Proszę o informację czy jest na forum ktoś kto prowadzi dokumentację dla firmy budowlanej prowadzącej księgi handlowe.
W firmie zakupiono program Insert nexo i mamy problem z następującą kwestią. Sprzedajemy usługę budowlaną na określoną
w umowie ogólną wartość. Do wykonania usługi wykorzystujemy np. drzwi, okna, panele które zakupujemy na stan magazynowy.
W jaki sposób najprościej rozchodować te pozycje ze stanu magazynowego i przypisać koszt zakupu materiałów do danej faktury
sprzedaży. Nie mówię tutaj o prostym wypisaniu dokumentu WZ bo po kilku miesiącach realizacji usługi pracownik ma problem żeby
stwierdzić który rodzaj np. drzwi zamówił klient do zlecenia. W programie jest jakieś kompletowanie dla produkcji (a zasada powinna być
podobna z różnych materiałów pobranych z magazynu tworzy się zupełnie inny produkt) ale kompletnie nie mogę sobie z tym poradzić.
Niestety infolinia nie pomogła. Czy ktoś ma jakoś rozwiązany podobny problem albo ma firmę produkcyjną gdzie tworzy takie dokumenty?
Byłabym wdzięczna za podanie kierunku w którym mam iść bo zginę
Pozdrawiam