Skocz do zawartości

Anna Caputa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Anna Caputa's Achievements

0

Reputacja

  1. Proszę o informację czy jest na forum ktoś kto prowadzi dokumentację dla firmy budowlanej prowadzącej księgi handlowe. W firmie zakupiono program Insert nexo i mamy problem z następującą kwestią. Sprzedajemy usługę budowlaną na określoną w umowie ogólną wartość. Do wykonania usługi wykorzystujemy np. drzwi, okna, panele które zakupujemy na stan magazynowy. W jaki sposób najprościej rozchodować te pozycje ze stanu magazynowego i przypisać koszt zakupu materiałów do danej faktury sprzedaży. Nie mówię tutaj o prostym wypisaniu dokumentu WZ bo po kilku miesiącach realizacji usługi pracownik ma problem żeby stwierdzić który rodzaj np. drzwi zamówił klient do zlecenia. W programie jest jakieś kompletowanie dla produkcji (a zasada powinna być podobna z różnych materiałów pobranych z magazynu tworzy się zupełnie inny produkt) ale kompletnie nie mogę sobie z tym poradzić. Niestety infolinia nie pomogła. Czy ktoś ma jakoś rozwiązany podobny problem albo ma firmę produkcyjną gdzie tworzy takie dokumenty? Byłabym wdzięczna za podanie kierunku w którym mam iść bo zginę Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...