Skocz do zawartości

Ewa Jung

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ewa Jung's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzwoniłem przed napisaniem do serwisu w którym kupiłem drukarkę. Z godnie z ich poleceniem sprawdziłam czy w ustawieniach urządzenia na COM4 jest ustawione PC - było. Podczas dodawania drukarki także ustawiłam COM4. Drukarka podłączona jest kablem USB. Poniżej porty z systemu. Twierdzą, że po stronie samej drukarki wszystko jest ok.
  2. Witam, mam problem z zainstalowaniem drukarki fiskalnej Bono Lan E. Problem pierwszy, podczas instalacji na liście drukarek do wyboru nie ma drukarki Bono Lan E(jest tylko Bono E, w sklepie w którym kupiłam drukarkę polecili wybrać właśnie ten). Pobrałam najnowsze sterowniki ze strony Novitusa(Sterownik USB (Deon Lan E, Bono Lan E) dla systemów Windows 64x (Win10), podpisanycyfrowo), ale nie przynosiło ta żadnego skutku. Połączenie pomiędzy drukarką a PC poprzez kabel USB. Port COM4(na drukarce jest ustawione jako PC, konsultowane z sprzedawcą w sklepie). Podczas dodawania drukarki także wpisałam COM4. Podczas próby połączenia wyskakuje informacja "Brak połączenia". W rejestrze transmisji są błędy 2005 oraz 51. Poniżej załączam screen. Co może być powodem? Kabel jest nowy, podejrzewam, że jest to kwestia tego że jako drukarkę dodałam Bono E, a nie Bono Lan E - dlaczego nie widzę możliwości jej wyboru podczas dodawania. W serwisie twierdzą, że nie mieli do tej pory problemu z działaniem drukarek Bono Lan E z Subiektem.
  3. Tak jak pisałam wyżej, zresetowałam ustawienia regionalne zgodnie z tą instrukcją, bez efektu. Sprawdziłam wszystkie ustawienia systemowe - wszędzie ustawiony jest język polski. Poza tym nic nie było zmieniane, program jest świeżo zainstalowany. System Windows 10.
  4. Witam, zainstalowałam program Subiekt GT i niestety nie mam w nim polskich znaków. Wiem, że to pewnie często pojawiający się błąd, ale żadne z sugerowanych rozwiązań na które się natknęłam nie działa. Zresetowałam opcje regionalne, język jest ustawiony na Polski. Kolega polecił mi sprawdzić w: program serwisowy> serwer> informacje czy w polu zestawienie mam Polish_CI_AS i faktycznie tak jest. Nie mam polskich znaków w menu po lewej stronie i w samym programie, zamiast polskich znaków mam jakieś krzaczki(różne znaki, znaki zapytania itp.). Ktoś jest w stanie rozwiązać ten problem? Poniżej rysunek poglądowy problemu:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...