-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
ANDRZEJ SÓJKOWSKI's Achievements
2
Reputacja
-
BRAK AKTUALIZACJI STANÓW NEXO PRO-SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Problem ze stanami jest również jeżeli pracuję na tym samym stanowisku ale programy NEXO PRO i SELLO NX są uruchomione osobno nie jako multiprogram , więc uważam że naprawa błędu jest obowiązkowa bo ten problem dotyczy pewnie wszystkich użytkowników . Informacje że mam dokupić sobie licencję na SELLO dla każdego stanowiska to nie jest rozwiązanie bo skąd mam pewność że ten problem się nie powtórzy . Kolejna kwestia jeżeli jedno stanowisko pracuje tylko na SELLO NX czyli muszę do niego dokupić licencję na NEXO PRO tak? -
BRAK AKTUALIZACJI STANÓW NEXO PRO-SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Ha ha ha a może należy naprawić błąd który jest w programie -
BRAK AKTUALIZACJI STANÓW NEXO PRO-SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Tak Jeżeli prowadzę sprzedaż lub zakupy na innych stanowiskach to wszystkie stany muszę poprawiać ręcznie jedynie stanowisko z SELLO NX działa ok -
BRAK AKTUALIZACJI STANÓW NEXO PRO-SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI dodał temat → w Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Mam kilka stanowisk sprzedaży w NEXO PRO i jedno multiprogram z SELLO NX , gdy jest sprzedaż lub wprowadzana faktura zakupu na stanowiskach gdzie nie ma podpiętego SELLO nie aktualizują mi się stany na aukcjach . Jak można naprawić ten błąd . W każdej aukcji są dodane cechy o aktualizacji stanów -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Taka sytuacja jest również jak SELLO NX jest wyłączone i pracuję tylko na SUBIEKCIE . Zauważyłem że ta sytuacja zaczęła się po zmianie SELLO BETA na wersję aktualną -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Występuje jeszcze jeden problem który jest uciążliwy . Odkąd zainstalowałem SELLO NX bardzo spowolniła praca na SUBIEKCIE NEXO PRO . Problemy najbardziej widać podczas zatwierdzania dokumentów , wydrukach oraz przy wprowadzaniu faktur zakupu . Problem sprzętowy raczej odpada bo pracuję na HP Z4 WORKSTATION -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
OK ZADZIAŁAŁO DZIĘKUJĘ -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
Może przeinstalowanie programu mogłoby coś pomóc , ale nie wiem jak mogę odinstalować I zainstalować ponownie same SELLO NX -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
tak cały czas ten sam problem bez zmian -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
nexo pro + gestor pro -
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
-
Nie mogę wystawić dokumentu wstępnego w SELLO NX
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Sello NX
-
Inna nazwa towarów na wydruku paragonu niż w systemie NEXO
ANDRZEJ SÓJKOWSKI odpowiedział ANDRZEJ SÓJKOWSKI → na temat → Forum użytkowników - InsERT nexo - Subiekt nexo
dziekuję -
Witam Mam problem z nazwami produktów drukowanymi na drukarce fiskalnej podczas wystawiania paragonów. Na wydruku paragonu fiskalnego jest inna nazwa towaru niż w stsemie sprzedaży NEXO , gdy sprzedaję na przykład KLUCZ PŁASKI 10x13 w systemie jest wszystko ok ale na wydruku z kasy jest WKRĘTAK lub zupełnie inna nazwa niż w rzeczywistości sprzedałem. Proszę o podpowiedź jak można usunąć ten błąd.