Skocz do zawartości

Tomasz Witkowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Tomasz Witkowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Zrobiłem pełną instalację i aktualizację bazy z tej instalacji i od tego momentu zaczęło działać. Również tak jak Pani pisała miałem link do starszej wersji biblioteki InsERT.Moria.ModelDanych.dll, ale dlaczego to miałoby mieć wpływ na bazę bez pól własnych nie wiem. Trudno mi jednoznacznie wskazać co pomogło. Na teraz temat rozwiązany, dziękuję za pomoc.
  2. Dziękuję Oczywiście tak robię od kiedy mam pola własne. W drugiej bazie nie ma pól własnych i również nie działa. Więc nie ten trop. Spróbuję jeszcze zrobić czystą instalację Nexo w tej wersji i z niej zrobić aktualizację, innnych pomysłów nie mam.
  3. Dziękuję, To będą 2 bazy, ponieważ obsługuję 2 firmy. W obu jest ten sam problem. Zawsze robię aktualizację jednocześnie (podmioty działają na tych samych komputerach). Kilka razy robiłem uruchamianie i aktualizację bazy (przez program Nexo). Wg mnie to może być jakiś błąd w algorytmie aktualizacji akurat dla wersji, które potrzebuję (z 26.1.0). Aby przesłanie baz miało sens trzeba to zrobić jutro po końcu dnia i musielibyście to zakończyć do poniedziałku - nie wstrzymam działania 2 firm przez to. Chyba że dostanę jakiś skrypt czy program by bazy naprawić u siebie. pozdrowienia
  4. Dziękuję, ale to raczej nie to. Sprawdziłem, wersja SDK jest poprawna 27.0.2.3155 Widać to poniżej w trakcie powstania błędu.
  5. Korzystam ze Sfery w Nexo od kliku lat. Nie korzystam z pakietów dystrybucyjnych tylko łączę się bezpośrednio tak jak w przykładach z Pomocy. Do tej pory aktualizacje przebiegały bez problemu. - Pobieram aktualizację w Subiekt i instaluję ją (wersja 27.0.2). Uruchamiam aktualizację podmiotu (bazy). - Pobieram SDK w wersji jw. i aktualizuję biblioteki w mojej aplikacji, kompiluję. - Podczas uruchamiania rozwiązania i podłączania do Podmiotu występuje błąd: Podana baza danych nie jest przystosowana do pracy z Nexo, bądź przystosowana jest do wersji innej, niż uruchamiane rozwiązanie sferyczne. Spakuj i zarejestruj rozwiązanie w programie serwisowym Nexo, aby rozwiązać problem.” Pakiety w bazie danych przed aktualizacją (wersje takie same) Pakiety po aktualizacji bazy (moje pytanie czy to nie jest jakiś problem aktualizacji ?) Proszę o podpowiedź lub pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...