Skocz do zawartości

Kamil G

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kamil G's Achievements

0

Reputacja

  1. Komendy przetestowałem i działają super dziękuje za pomoc. Jeszcze pytanko jakby wyglądało zapytanie w momencie skopiowania pola SWW do pola Symbol u dostawcy, oraz druga sytuacja aby dopisać do nazwy towaru "xxx nazwa towaru" tylko do pozycji z danej grupy towaru?
  2. W Subiekt GT po zaznaczeniu na liście kilku pozycji towarowych klikam prawym -> Zbiorcze -> Podstawowe -> Zmień nazwę. Gdy wpisuje nową nazwę to zmienia mi np. 10 pozycji na tą samą nową nazwę ok. Jak zrobić aby dodać coś przed aktualną nazwę towaru. np. "xxxxx /stara nazwa/ " starą nazwę da się jakoś zapisać symbolem aby nie była zmieniana tylko zostało dodane do niej to co chce? Czy da się zmienić jeden stały wyraz przy tych pozycjach na nowy ? np. xxxx Towar na yyyy Towar. Jeżeli się nie da tego zmienić tym narzędziem to jakie zapytania do bazy sql wpisać aby to zadziałało? i gdzie dokładnie je wpisać.
  3. problem jest taki że jak zapisujemy backup na pendrivie 16gb to po niecalym miesiacu mamy zapisany caly pendrive i trzeba brac nowy, przy wysyłaniu do chmury nie pamiętam jakie dokładnie były koszty ale przy tej ilości danych i chyba było liczone od ilości mb wysyłanie to w ogóle traciło sens korzystanie z tej usługi Podane wskazowki do naszych warunkow nie sa pomocne, juz korzystam z aktywnowania i dezaktywowania pozycji jednak to nie wystarcza pozatym reszta pracownikow tego nie umie nawet filtrowanie sprawia im problem przez co jest duzo nieporozumien. Po usunieciu dokumentow w jaki sposob odtworzyc stany magazynowe i rozrachunki? Oraz jak zbiorczo usunac stare dokumenty? Nie widze takiego mechanizmu i z tego co widze trzeba usuwac recznie pojedynczo kazdy dokument.
  4. towary mamy z dokladnymi opisami i zdjeciami, plik backupu zaczyna zajmowac 600mb a staramy sie go wykonywac codziennie, wiec jest to mocno klopotliwe, oraz oczywiscie burdel na liscie towarow i uslug temu towarzyszy, zadnego pomyslu jak takie czyszczenie wykonac? przeciez np. po 20 latach to sie nikt w tym nie odnajdzie
  5. Jak w subiekcie czy rewizorze, usunąć dane z 2012 roku i wcześniej, chodzi mi o wszystkie dokumenty zakupu, sprzedaży, kasowe, magazynowe itd. tak aby nie wpłynęło to na aktualny stan magazynowy? Mam tych dokumentów około 50 tysięcy które aby spowalniają system oraz powodują problemy w kartotekach towarów o których już dawno zapomnieliśmy a nie możemy tych kartotek usunąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...