Witam,
Mam następujące problemy:
1) Przeniosłem dziś wszystkie integracje z mojego laptopa, na komputer-matkę-serwer. Przy próbie uruchomienia automatycznego importu zamówień pokazuje się
informacja, że limit użytkowników sfery został przekroczony. Wszystkie integracje ze swojego komputera odinstalowałem, więc takiego problemu nie powinno być.
Na swoim laptopie raczej sfera do niczego mi potrzebna nie jest, więc jak dezaktywować sferę na swoim laptopie tak, żeby wszystko śmigało na komputerze-serwerze?
2) Nie działa mi eksport dokumentów do PDF. Przy użyciu opcji drukuj "Microsoft Print to PDF" działa. Podgląd dokumentu także działa. Natomiast przy próbie wysyłki
dokumentów przez e-mail - nie działa. Wyświetla się komunikat "eksport zakończony niepowodzeniem".
3) Na fakturze i wszystkich pozostałych dokumentach nie drukuję się logo. Drukuje się puste miejsce. Próbowałem już rozmaitych kombinacji i żadna nie pomogła.
Nie pomogła aktualizacja wzorców, indeksacja bazy..
Bardzo proszę o pomoc.