Skocz do zawartości

Bartosz Gulan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Bartosz Gulan's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem - z prawdopodobnie prostym rozwiązaniem. Wprowadziłam swoje operacje bankowe aby przesłać je do księgowości następnego dnia a potem, zamykając subiekta, kliknęłam ok w wyskakującym okienku "czy przeprowadzić archiwizację?" no i wszystkie dane się zarchiwizowały i zniknęły. Jak je przywrócić/wczytać do subiekta? Nie chciałabym ponownie wprowadzać całej papierologi. Będę wdzięczna za pomoc
  2. Niestety, taki widok miałam przed dokonaniem aktualizacji. Obecnie nie ma zakładki operacje bankowe i nigdzie nie mogę jej znaleźć. Sprawdziłam wszelkie zakładki w FINANSE oraz Bank i nie ma takiej opcji. Wcześniej wprowadzałam operacje tak jak Pan sugeruje ale po aktualizacji widok jest inny. Utraciłam też wszystkie wyprowadzone dane z całego 2020 roku. Przesyłam Screen poniżej - zakładka Dodaj ma w sobie tylko "dyspozycje", a kolejne zakładki (operacje, podmiot, księgowość) mają zablokowane wszystkie opcje.
  3. Witam, Dzisiaj wykonałam aktualizację Subiekt Nexo i nie jestem w stanie odnaleźć opcji wprowadzenia operacji bankowych typu wypłata/wpłata/przelew itp. Poprzednio przechodziłam do zakładki FINANSE-> Bank -> Dodaj - > i tutaj wybierałam wypłatę/wpłatę itp. Obecnie, po aktualizacji, w zakładce BANK znajdują się jedynie dyspozycje bankowe i możliwość dodania dyspozycji standardowych/ZUS/podatkowych. W lupce odnalazłam opcje "operacje bankowe" i mam tam dodane wszystkie wymagane opcje. Gdzie znajduje się teraz możliwość wprowadzenia operacji bankowej? jak obecnie wprowadzić działania bankowe żeby następnie móc je rozliczyć z wyciągiem bankowym? Wcześniej wyglądało to mniej więcej tak jak w poniższym linku z pomocy technicznej Insert - ale teraz te opcje są niedostępne: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2167,insert-nexo-jak-dodac-wyplate-bankowa-o-rodzaju-podzielona-platnosc-split-payment.html Będę wdzięczna za odpowiedź
  4. Pojawiła się jedna fv sprzedażowa która została wystawiona wczoraj wieczorem. Fv zakupowych nadal nie ma. Czy w takiej sytuacji należy wykasować fv zakupowe i wpisać je ponownie, żeby zostały zdekretowane? Właśnie jedna z fv została usunięta i wprowadzona ponownie jednak nadal nie jest widoczna w dekretacji dokumentów a chwilę potem (dzisiaj, godz. 9:51) wskoczyła właśnie ta fv zakupowa do dekretacji i wyskoczył komunikat (załącznik poniżej). Czyli wygląda to tak jakby dokumenty dekretowały się z opóźnieniem?
  5. Niestety, przywrócenie domyślnych ustawień nie pomogło. W "dokumenty zakupu" widnieje wiele fv natomiast w dekretacji nie ma nic. Przesyłam print screeny jak to wygląda. Czy w jakis inny sposób mogę przesłać plik z fv do biura rachunkowego, niż poprzez dekretację? mam fv sprzedażowe i fv zakupowe i muszę je rozdzielić na dwa pliki EDI.
  6. Dziękuję za odpowiedź. Najprawdopodobniej chodzi właśnie o rodzaje operacji bankowych. Jednak wystąpił nowy problem, pojawiła się aktualizacja i teraz wszystkie wprowadzone FV nie pojawiają się w "Dekretacji dokumentów" .
  7. Posiadam Subiekta Nexo z którego wysyłam pliki do rozliczenia dla mojego biura księgowego. Mam odpowiednio skonfigurowany paser wyciągu bankowego i fv sprzedaż/zakup wprowadzone do programu. Po wczytaniu pliku bankowego powiązałam operacje bankowe z fv i przesłałam do księgowości ale podobno przesłany plik zawiera tylko operacje bankowe bez określonych kategorii. Jak to naprawić? Polecono mi ustawić kategorie typu: wpłata/wypłata bankowa, wynagrodzenie, PIT, ZUS itp. Czy np. faktury zakupowe należy wprowadzać z poziomu "Operacje bankowe" -> " dodaj "wpłata lub wypłata bankowa" ? Jak dodać dodatkowe mozliwości typu "wynagrodzenie" ? Do tej pory fv wprowadzone były poprzez Handel -> zakup lub sprzedaż -> i dodawałam fv. i dopiero później dodawany był wyciąg bankowy. Bardzo proszę o pomoc
  8. Witam, Posiadam poprawnie skonfigurowany paser do wyciągów bankowych, wszystkie operacje bankowe ładowane są łącznie (nie pojedynczo), z jednego pliku bankowego w formacie csv. bez najmniejszych problemów. Na ten moment, w wysyłanym do księgowości pliku, widoczne są jedynie operacje bankowe bez kategorii i nie wiadomo gdzie co powinno iść. Jak przypisać kategorie do operacji bankowych w Subiekcie Nexo? Jak przeprowadzić identyfikację operacji bankowej jeżeli wpłata była wykonana we wpłatomacie? Lub wypłata szła poprzez PayPal? W sytuacji opłaty poprzez system PayPal pojawia się komunikat o "braku informacji o nazwie i adresie kontrahenta" podczas gdy kontrahent jest wprowadzony ale ten "rzeczywisty" widniejący na wprowadzonej fv a nie PayPal.
  9. Witam, Posiadam sklep internetowy, w którym fv sprzedażowe generują się samodzielnie wraz z każdym zakupem dokonanym przez klienta i każda z nich ma określony numer wygenerowany poprzez sklep. Problem pojawia się kiedy chcę je wprowadzić do subiekta (a nie wystawić fv sprzedaży w samym subiekcie) - fv ze sklepu mają inny numer niż ten który subiekt chce narzucić mi automatycznie. Jak to rozwiązać? Czy należy ustawić ręczne wprowadzanie nr. fv czy jest inny sposób wprowadzania fv z poza subiekta nexo?
  10. Witam, Posiadam program Subiekt nexo i jest to pierwszy program księgowy z którym mam do czynienia i poruszam się w nim po omacku. Udało mi się wysłać plik EDI + do mojej księgowości jednak wymagają ode mnie wprowadzenia zmian tak aby w pliku faktury od razu dzieliły się na Sprzedaż i Zakup (z takimi nazwami) i było wiadomo która fv do czego oraz połączenie tego wszystkiego z wyciągiem bankowym. Posiadam wyciąg bankowy (mbank) w formacie csv i nie mam bankowości online ani opcji mBank Company. Czy mógłbym prosić o informacje jak to zrobić - tak od a do z? będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...