Proszę umożliwić automatyczne przenoszenie kategorii pomiędzy dokumentami takimi jak oferta, zamówienie i faktura itd., tak jak to można zrobić obecnie w przypadku przenoszenia uwag. Brak odpowiedniej kategorii np. na fakturze uniemożliwia m.in. pełne wykorzystanie możliwości modułu Automatyzacji. Np. zamówienia z Allegro importują się z kategorią "allegro". Jeżeli chcemy użyć modułu automatyzacji do wysłania do klienta np. faktury z szablonem maila skrojonym pod allegro to nie jesteśmy tego w stanie zrobić, ponieważ w regule automatyzacji nie mamy, żadnego warunku, na podstawie, którego automat dobrałby odpowiedni szablon. Gdyby kategorie się przenosiły sprawa byłaby banalna, wybralibyśmy warunek jeżeli kategoria = allegro to wyślij szablonem maila allegro. W tej chwili niestety nie mamy na czym się oprzeć. Kategoria występuje na na wielu listach, zestawieniach itd i byłaby idealnym warunkiem determinującym dalsze działanie modułu automatyzacji, ale jeżeli nie pojawia się na fakturze ... Nikt nie będzie zmieniał ręcznie kategorii faktury tylko po to żeby automat zadziałał poprawnie.