Krótko i na temat. Mamy dwie odrębne licencje na Subiekta ze względu na to, ze mamy dwa odrębne podmioty (dwie odrębne bazy). Dopóki nie zarejestrowaliśmy licencji drugiego podmiotu, niżej opisywany problem nie występował.
Po zalogowaniu w konto.insert.pl widze tylko tą drugą, nowszą licencję i na niej nie ma problemu z dostępem do konta insert to znaczy z funkcjonalnością sprawdzania danych kontrahentów w GUS itp. Tej poprzedniej licencji nie widać, nie da sie jej zarejestrować, bo zwracana jest informacja, że licencja jest już zarejestrowana. Główny problem polega na tym, że nie mogę zalogować się do konta Insert w Subiekcie na podmiocie z tą wcześniejszą, starą licencją. Jak to bywa w GT nie jest zwracany, żaden konkret jedynie balonik z komunikatem błąd. Jak należy to naprawić? Insert poinformował, że widoczność licencji poprawi w najbliższych dniach, najwyraźniej jeszcze się to nie zadziało