Skocz do zawartości

Janusz Bury

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Janusz Bury's Achievements

0

Reputacja

  1. W dniu 01.01.2024 zrobiłem inwentaryzację cząstkową a następnie zbiorczą którą kolejno zatwierdziłem. Kilka dni później okazało się, że źle wprowadziłem ilość jednego produktu. Związane jest to z uszkodzeniem produktu za który wypłacono mi odszkodowanie na konto firmowe w Banku. Zapomniałem zrobić wcześniej RW do tego uszkodzenia. Teraz RW oczywiście wygenerować mogę z dowolną datą, ale nie zmienia mi to stanu tego produktu na inwentaryzacji za 2023r. Gdy próbuję wycofać zatwierdzenie inwentaryzacji zbiorczej celem dokonania korekty inwentaryzacji cząstkowej, otrzymuję komunikat z Subiekta GT o treści ,,Dokument nie może zostać usunięty, ponieważ dostawy dla niektórych pozycji zostały zmodyfikowane". Podejrzewam, że chodzi o sprzedaż którą kontynuowałem po tej niby dobrej inwentaryzacji. Nie wiem jak rozwiązać tą sytuację, a do głowy przyszedł mim tylko jeden pomysł aby zrobić kolejną inwentaryzację cząstkową i zbiorczą z dnia 01.01.2024 i w niej wprowadzić prawidłowy stan produktów, z tym że wtedy będę miał dwie inwentaryzacje zbiorcze. Jeśli tak można zrobić (sprawdziłem że technicznie się da, nie wiem jak prawnie) to czy w tej nowej inwentaryzacji powinienem zawrzeć tylko produkt którego stan był błędny czy ponownie wprowadzić wszystkie produkty z magazynu zgodnie z poprzednią inwentaryzacją korygując stan tego jednego produktu? Myślałem też o tym, żeby zrobić RW z dniem dzisiejszym na ten jeden produkt jako że zwyczajnie się pomyliłem przy liczeniu podczas inwentaryzacji, ale nie wiem czy nie będzie problemu z uwagi na wypłacone na moje konto bankowe firmy odszkodowanie w 2023r gdzie nie ma RW za ten produkt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...