Skocz do zawartości

Patryk Markus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Patryk Markus's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Czy udało się może znaleźć przyczynę problemu?? Przy zaksięgowaniu poprzedniego miesiąca myślałem, że problem tkwi w tym, że dokumenty są zadekretowane przez schemat importu w portalu biura. Przetestowałem zachowanie i problem raczej jest związany z edycją dekretu w momencie Dekretacji. Gdy dokument jest już zadekretowany i go edytowałem obraz faktury pozostał. Proszę o informacje, czy problem też występuje u Państwa czy może coś u mnie jest nie tak z ustawieniami.
  2. Czy jest jakaś funkcja do odznaczenia aby dokument, który został zaksięgowany za pomocą schematu importu z portalu biura pojawiał się w ewidencji VAT na Portalu Biura u klienta? Przy wprowadzeniu dokumentu tylko do ewidencji VAT z podglądem nie ma problemu, problem pojawia się wtedy gdy schemat jest z VAT wraz z dekretacją.
  3. Poniżej screen z ustawień menedżera serwera. Co do logowania się na konto insert, tak mogę to wykonać. Wygląda to tak jakby tylko okno do logowania się nie otwierało. Niestety nie jestem informatykiem. Jestem księgowym i niektórych rzeczy niestety nie wiem. Sugerował Pan żeby skorzystać z pomocy zdalnej. Nie wiedziałem, że jest taka możliwość. Spróbuje jeszcze tak.
  4. Dziękuje za odpowiedź. Nie mam telekonsultanta i myślę że nie muszę mieć akurat w tej kwestii. Program nie działa odpowiednio. Jeżeli przez powołwę miesiąca wszystko działa i nagle po aktualizacji programu przestaje to w mojej ocenie Insert powinien się tym zainteresować. A nawet jeżeli to powinien wskazać aby wykupić taką usługę, a nie olewać temat i klienta. Tak, można. W komunikacie po otworzeniu IE wyskakuje coś takiego:
  5. Witam, Od ok. dwóch tygodni mamy w biurze problem z podłączenia klienta do konta insert. Przy próbie podłączenia pojawia się białe okno, bez możliwości zalogowania się. Problem ten pojawił się wraz zainstalowaniem aktualizacji programu do wersji 1.74 HF3. Proszę w jakieś informacje czym może być to spowodowane. Pomoc techniczna z Inserta nie odpowiada od ponad tygodnia, a że wprowadzamy dokumenty przez portal biura ,,Dokumenty" to mamy problem z nowymi klientami. Insert GT działa na systemie Windows Server 2016 Essentials już 2 lata. Do tej pory nie było podobnych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...