Skocz do zawartości

Artur Kramkowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Artur Kramkowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Po zaktualizowaniu wszystkich stanowisk do wersji 46.1.1(6719), problem nadal występuje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  2. Dziękuję za odpowiedź. Obecnie mam wersje Subiekt Nexo pro 46.1.0(6710). Nie widzę możliwości nowszej aktualizacji, ponieważ jest nie widoczna w programie. Czy mogę w jakiś sposób ustawić na konkretnym użytkowniku bez wchodzenia w zakładkę "sprzedaż" zakres wyświetlanych dokumentów sprzedażowych ("data wystawienia") np. na 60 dni? Czy mogę skopiować wszystkie ustawienia i personalizację użytkownika "A" na użytkownika "B"? Mam na myśli wszystkie filtry, widoki itp. jakie mam ustawione na konkretnym użytkowniku. Rozumiem, ze jest to awaria oprogramowania Insert i zostanie to naprawione? Pozdrawiam
  3. Dziękuję za odpowiedź. Wykonaliśmy konserwację bazy danych, lecz nie przyniosło to skutku. Jak możemy sprawdzić wydajność SQL? Czy musimy to kontaktować z firmą subiekt? Jeżeli tak, to jak mamy się z nimi kontaktować? Pozdrawiam
  4. Korzystam z Subiekta Nexo pro i integracji sellintegro do Baselinkera. Mamy wykupione 4 licencje Nexo i korzystamy z nich na naszych stanowiskach. Od wczoraj na dwóch ze stanowisk nie może załadować się zakładki "sprzedaż" w Nexo. Obecnie problem pojawia się na wszystkich stanowiskach/licencjach Po kliknięciu w tą zakładkę program się zawiesza i po jakimś czasie jest komunikat, że "program nie odpowiada". Wszystkie inne zakładki typu: Zakup, Zamówienia, Rozliczenia itp. działają poprawnie. Co próbowaliśmy zrobić: - resetowaliśmy komputer 😉 - resetować „serwer urządzeń zewnętrznych” - Update Subiekta też wykonany - Żadna aktualizacja Windows nie była instalowana - W „programie serwisowym wykonaliśmy Program serwisowy->(wskazanie podmiotu)->(menu kontekstowe)->Konserwacja bazy danych Niestety zakładka „sprzedaż” nadal nie działa . Problemem jest prawdopodobnie za duży zakres czasowy w zakładce „sprzedaż”, który wymusza załadowanie zbyt dużej ilości faktur. Niestety nie znam sposobu jak zmienić ten zakres bez możliwości wejścia w zakładkę „sprzedaż” Czy mają państwo jakieś rozwiązanie na ten problem? Pozdrawiam
  5. Witam Podczas próby generowanie JPK wyskakuje mi taki błąd: [2020-10-12 03:23:47] - Rozpoczęto generowanie pliku tymczasowego C:\Users\Artur\AppData\Local\Temp\jpk11e4.................................................. [2020-10-12 03:23:47] - Nieuzupełniony powiat adresu mojej firmy. [2020-10-12 03:23:47] - Nieuzupełniona gmina adresu mojej firmy. [2020-10-12 03:23:47] - Nieuzupełniona poczta adresu mojej firmy. [2020-10-12 03:23:50] - Wygenerowano tymczasowy plik C:\Users\Artur\AppData\Local\Temp\jpk11e48............................................................. [2020-10-12 03:23:50] - Niepoprawny format xml-a. Pole etd:Powiat (Powiat): Wprowadzony tekst jest pusty/za krótki. Pole etd:Gmina (Gmina): Wprowadzony tekst jest pusty/za krótki. Pole etd:Poczta (Nazwa urzędu pocztowego): Wprowadzony tekst jest pusty/za krótki. W jaki sposób mam wprowadzić brakujące dane? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...