Skocz do zawartości

Katarzyna Ziemińska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Ziemińska's Achievements

0

Reputacja

  1. Najczęściej wszystko przebiega sprawnie i nie ma problemów. Czasem występują błędy przy wysyłce tzn. towaru wyjeżdża fizycznie mniej niż dok. WZ i zostaje to wyłapane dopiero u klienta. Statystycznie na 60 dokumentów WZ miesięcznie mam 2-3 korekty. Nie jest to dużo, ale chciałabym aby ilość zrealizowanego zamówienia była prawidłowa po wystawieniu korekt, a tak się nie dzieje.
  2. Czasami jest to dla mnie wygodniejsze, aby utrzymać chronologię dokumentów. Korzystamy z zewnętrznych przewoźników i niekiedy informację o niezgodnościach na dok. WZ dostaję po 2 tygodniach. Próbowałam też nie wystawiać od razu faktury, zrobić tylko korektę do dok. WZ (klienci życzą sobie takiego dokumentu) po otrzymaniu informacji niezgodności i wystawić fakturę na podstawie obydwóch tych dokumentów, ale to również nie przyniosło zamierzonego efektu tj. ilość zrealizowana w zamówieniu nie zmienia się.
  3. Witam, Nie znalazłam niestety nigdzie podobnego wątku/ani artykułu w e-pomocy technicznej. Załóżmy następującą sytuację. Wprowadzam zamówienie od klienta na ilość 1000 szt. produktu. Wysyłamy towar klienta mniejszymi partiami, według uznania klienta. Wysyłam 200 szt. towaru i wystawiam dok. WZ poprzez funkcję "zrealizuj jako -> wydanie zewnętrzne" w zakładce zamówienia, a później do istniejącego dok. WZ wystawiam fakturę VAT. Jeśli kliknę na szczegóły realizowanego zamówienia, to dostanę informację, że zrealizowano 200 szt. i do zrealizowania pozostało 800 szt. I teraz zaczynają się schody, gdy klient przykładowo nie chce przyjąć chwilowo 200 szt. produktu, tylko np. 100 szt. Najczęściej nie wysyłam faktury VAT do klienta od razu, więc poprawiam sobie ilość z 200 szt. na 100 szt. na fakturze i automatycznie generuje mi się korekta dokumentu WZ, a zwrócone 100 szt. widzę dostępne w stanie asortymentu. Niestety nie poprawia mi się ilość zrealizowana w zamówieniu tj. powinno być 900 szt., a widnieje 800 szt. Próbowałam skojarzyć korektę dok. WZ z zamówieniem, ale nie przyniosło to żadnego efektu. Nie mogę też zmienić ilości zrealizowanej ręcznie. Jakie są możliwości, aby pokazywało mi poprawną ilość zrealizowaną i ilość do realizacji? Jedynym rozwiązaniem, które teraz stosuje jest usunięcie faktury, usunięcie dok. WZ i wprowadzenie tych dokumentów jeszcze raz (zachowując numeracje i daty pierwotnie wystawionych dokumentów), ale jest to rozwiązanie uciążliwe. Pozdrawiam, Katarzyna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...