Dzień dobry, dziękuję za informację - jesteśmy świadomi sytuacji i zespół jest w trakcie wdrażania poprawki, po której będą widoczne informacje czego dotyczy błąd. Wnioskując z załączonego przez Pana zrzutu ekranu, myślę, że w tym przypadku, powinien zmienić Pan "Typ terminarza" na Dobowy/Dzienny, ponieważ usługi, które wcześniej Pan skonfigurował, powinny być tego samego typu.
Do terminarza wydarzeniowego można przypiąć zasoby, do których przypisane są usługi godzinowe. Przesyłam także poradnik, w którym krok po kroku prowadzimy użytkownika jak skonfigurować terminarz do obsługi rezerwacji pokojów: https://tutoriale.insert.com.pl/zarezerwuj-pl/jak-obsluzyc-rezerwacje-pokoi-hotelowych-apartamentow-w-aplikacji-zarezerwuj-pl/
Chętnie pomożemy przy konfiguracji systemu oraz odpowiemy na ewentualne pytania - w razie potrzeby, zapraszam do kontaktu mailowo pod adres opieka@zarezerwuj.pl lub telefonicznie pod numerem 509138069.