Skocz do zawartości

Michał Madeo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Madeo's Achievements

0

Reputacja

  1. Pracuję na Subiekcie dopiero od stycznia, więc wielu rzeczy jeszcze nie wiem. W moim wcześniejszym programie była taka możliwość dopisania faktury do poprzedniego miesiąca na podstawie WZ z tego samego miesiąca, co ułatwia poprawne "zamykanie" danego okresu rozliczeniowego.
  2. Czy przy automatycznej numeracji dokumentów w formacie miesięcznym (nr/mc/rok) jest możliwość, żeby np 3 dnia nowego miesiąca przy wypisywaniu faktury zbiorczej dotyczącej WZ z poprzedniego miesiąca wypisać fakturę z datą również poprzedniego miesiąca? Czyli np czwartego lutego przyjdzie klient zapłacić za wz-tki ze stycznia i poprosi o fakturę jeszcze na styczeń, to czy wystarczy ustawić daty w prawym górnym rogu na 31 stycznia i program zaliczy to faktur styczniowych, mimo iż w lutym już wystawiłem jakieś faktury?
  3. Z szerokością na wydruku już sobie poradziłem, jest możliwość edytowania szerokości kolumny w parametrach wydruku.
  4. Jeśli można się podpiąć w temacie widoku kolumn, to mam pytanie. Wypisując dokument WZ chciałbym widzieć cenę brutto towaru. Zmieniłem wzorzec wydruku (nazwałem to WZ standard brutto), dodałem kolumnę "cena brutto" i "wartość brutto" ale w momencie wypisywania WZ w komputerze nie widać tych kolumn i nie ma opcji ich dodania przez prawy klawisz i edycję widoku kolumn. Na wydruku owszem są widoczne ale bardzo mocno ściśnięte i przez to nieczytelne. Co zrobić abym widział te kolumny w momencie tworzenia WZ?
  5. Czyli w okienku drukowania zaznaczam na dole "Rejestruj dokument na drukarce fiskalnej" i wówczas drukuje się paragon i wszystko jest ok?
  6. Dzień dobry Po 20 latach pracy na innym programie (DOS) od kilku dni zapoznaję się z Subiektem GT. W asortymencie mam też węgiel, który sprzedaję tylko osobom fizycznym (ustawowo zwolnionym z naliczania akcyzy). Chciałem zapytać jaka jest kolejność przy wystawianiu takiej faktury przysłowiowemu Kowalskiemu w Subiekcie? 1. Drukuję PA 2. Powiel jako Faktura sprzedaży 3. Uzupełniam dane klienta (pamiętając o dow.os. i PESEL), nie zaznaczam pola Akcyza, drukuję wg wzorca (FS Akcyza, oświadczenie nabywcy...) 4. Zaznaczam czy nie zaznaczam opcję "Rejestruj dokument na drukarce fiskalnej"? Proszę o podanie w jaki sposób należy poprawnie zrealizować taką sprzedaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...