Skocz do zawartości

Marta H

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marta H's Achievements

0

Reputacja

  1. dzień dobry, Mam kilka pytań odnośnie inwentaryzacji: 1. Czy można zmienić ustawienia Remanentu tak aby pokazywał to samo co Spis? Spis tworzę na podstawie ceny z najstarszej istniejącej dostawy, a remanent bierze średnią chyba uśrednioną. Tworzą się różnice. 2. Dlaczego jeden użytkownik subiekta ma zakładkę "remanenty" gdzie widzi zapisane remanenty a inny użytkownik widzi tylko "remanent na dzień"? Uprawnienia mają te same. 3. Po wykonaniu inwentaryzacji tworzy mi się RW/PW które mają różne wartości: rozchód i wartość magazynową. Jak to naprawić aby nie było takiej rozbieżności? czy jeśli towar który kupujemy ma inną cenę zakupu trzeba tworzyć osobną kartotekę (rozwiązanie problematyczne) czy można to inaczej rozwiązać? 4. Czy przeprowadzacie Państwo szkolenia z magazynu/inwentaryzacji? 5. czy przewidujecie Państwo możliwość wydruku protokołów rozliczenia różnic inwentaryzacyjnych oraz protokołów zespołu spisowego potwierdzających zakończenie inwentaryzacji?
  2. Dzień dobry, Ja mam podobny problem. Pracuje w dwóch firmach w jednym biurze i na tym samym komputerze i będąc w tej samej sieci- w jednej korzystam z rewizora nexo i tam weryfikacja podatników przebiegła pomyślnie. dostałam komunikat, że wszyscy są aktywni. A w drugiej firmie korzystam z rachmistrza nexo. Nie mogę zweryfikować statusu podatników ani w JPK ani w deklaracji VAT-UE. ciągle mam taki komunikat. i nic więcej się nie dzieje. Po jakimś czasie znika komunikat, a podatnicy nadal są niezweryfikowani. Zaktualizowałam programy. sprawdzałam na hotspocie, sprawdzałam z domu i nadal ciągle to samo. Czy ktoś może mi pomóc?
  3. wyszukiwanie po numerze niczego nie wyszukało, ale wyszukiwanie po kwocie tak - i znalazł się 4 rozrachunek. nie wiem dlaczego muszę go wyszukiwać, a sam się nie podciąga. Ale ślicznie dziękuję za pomoc.
  4. a może tu jest problem: Wyciąg bankowy z danego dnia pokazuje wszystkie operacje, ale do operacji kartą nie przypisuje mi kontrahenta. Może tutaj powinien być ING? zmieni to cokolwiek?
  5. Ja widzę tylko 3 rozrachunki. Czyli jeden automatyczny się nie generuje. Tylko dlaczego i jak to ustawić. Generuje mi się automatyczny na kontrahenta, a nie generuje mi się automatyczny na bank. i dlatego ten rozrachunek "wisi" mi jako nierozliczony.
  6. Jeszcze raz dziękuje za Pańskie zaangażowanie. Wysyłam screeny. Z wiadomych względów musiałam zaczernić pewne informacje. Konfiguracja formy płatności: 1. Karta A 2. Karta B Wycinek z widoku "formy płatności": Wycinek z widoku "operacje bankowe" Szczegóły operacji bankowej: brak rozliczenia na kwotę 47,05 mimo że faktura, która była opłacona tą kartą została wprowadzona do systemu - tylko problem w tym, że system widzi ją jako rozliczoną. widok faktury na kwot 47,05 a tutaj widok na ten automatyczny rozrachunek, który nie jest operacją bankową. Który powoduje, że faktura jest rozliczona i operacja kartą nie może jej rozliczyć.
  7. to N to jest status "N" jak nierozliczony, w tej kolumnie mam jeszcze R - rozliczony i C- częściowo rozliczony, w drugiej kolumnie mam rodzaj niestety jest ona za wąska aby to było dobrze widać widnieje SZ - spłata zobowiązania.
  8. Ślicznie dziękuję za odpowiedź. Wydaje mi się że wszystko skonfigurowałam tak samo. Ale efekt jest inny mianowicie. Pod nazwą kontrahenta mam rozliczony rozrachunek i wygląda to tak: i ten rozrachunek znajduje w rozrachunkach rozliczonych. A w rozrachunkach nierozliczonych "wisi mi" taki rozrachunek: \ wydaje się jakby były dwa rozliczenia. ten rozrachunek w nierozliczonych pochodzi z wyciągu ale ten rozliczony tworzy się automatycznie i nie mogę go usunąć. Działa to jedynie kiedy usunę całkowicie fakturę zakupową i wprowadzam ją dopiero wtedy gdy wyciąg jest już zaimportowany wtedy działa bez zarzutu, natomiast w sytuacji gdy nie ma jeszcze wyciągu (np kwota dłużej była w blokadach i nie weszła na dany wyciąg) przy wprowadzaniu faktury tworzy się automatyczny rozrachunek z którym nic się nie da zrobić.
  9. Panie Szymonie, Skorzystałam z Pańskiej podpowiedzi jak ustawić operacje bankowe, ale natrafiłam na problem, którego Pan prawdopodbnie nie ma, albo już go Pan rozwiązał. Mianowicie po zmienie rodzaju operacji na "karta" i wybraniu odpowiedniej karty (w naszej firmie są dwie) to nie pojawia mi się faktura kosztowa. A nie pojawia się dlatego że widnieje w rozrachunkach jako rozliczona przez "Rozrachunek cesyjny" a tego nie mogę w żaden sposób usunąć. U mnie pojawia się problem że do faktury kosztowej mam dwie spłaty - jedną automatycznie generowaną z dokumentu zakupu, a drugą zaimportowaną z wyciągu. Do tej pory robiłam tak, że z wyciągu obciążenie kartą miało rodzaj "pozostałe operacje" i zaznaczaliśmy "brak rozrachunku". Ale tak to nie powinno wyglądać. Wprowadzając dokument zakupu zaznaczamy opcję "płatne teraz: Karta płatnicza" Gdzie tkwi błąd i jak rozwiązać ten problem? a teraz mam drugi problem: Chciałabym ustawić regułę rozpoznawania operacji bankowej. A z uwagi na to, że mam dwie karty służbowe chciałabym aby program potrafił je rozpoznawać i autmatycznie dopierał odpowiednią. Czy można to zrobić? Moja konfiguracja reguły wygląda tak:
  10. Dzień dobry, Mam następujący problem: W zestawieniu obrotów i sald konto wynikowe 4 (NKUP) pojawia mi się po stronie Ma. Jak ustawić program, aby księgowania na przełomie roku w sytuacji gdy koszt w jednym roku jest bilansowy a w drugim podatkowy, konta zespołu 4 mogły wykazywac saldo WN z minusem?
  11. Teraz okazało się że program pomimo zamkniętej inwentaryzacji wykazuje inny Bilans otwarcia (w raporcie Podliczenie okresu) niż wartość z remamentu 2021. Jak to jest możliwe?
  12. Dzień dobry, Ciężko znaleźć mi podobną tematykę bo nawet sama nie rozumiem w czym jest problem. W naszym programie Subiekt nexo - który co prawda miał zrobioną konfigurację "po łebkach" występują dziwne zjawiska. Drukując PW, RW, WZ, MP, MW często występują różne ceny. czy jest jakiś sposób na ujednolicenie tych cech na wszystkich stanowiskach? Dodatkowo dzisiaj zauważyłam że po inwentaryzacji zmieniły się ceny magazynowe z tamtego roku. Inwentaryzacja się zgadzała tydzień temu, a dzisiaj drukując protokoły okazało się że stan magazynu jest inny niż był tydzień temu - mimo że zakres dat był ten sam. Zmianiły się dokumenty MW, PW z sierpnia/lipca. Jak to jest możliwe? dlaczego tak się dzieje? Czy można zablokować te ceny żeby one się już nie zmieniały? Z poważaniem, Marta Hadzik
  13. W informatorze konta nie widnieją żadne zapisy związane z tymi pracownikami, nie mają nadanych analityk. Gdzie zatem mogę szukać tych powiązań ?
  14. Kartoteki faktycznie nie są identyczne. Ale uzupełnienie kartotek aby były tożsame jest niemożliwe. Program Rewizor wyświetla błędy o stopniu niepełnosprawności. (takie dane mam w kartotece Subiekta, których także nie można usunąć). Czy mogę usunąć z Rewizora tych powielonych pracowników?
  15. W subiekcie przez polecenie "dekretacja dokumentów" --> komunikacja --> wyślij off line --> do pliku (bez ustalania odbiorcy) a w Rewizorze zakładka dekretacja dokumentów --> komunikacja --> pobierz off line. Plik ma format .xml
×
×
  • Dodaj nową pozycję...