Witam Państwa
Proszę o pomoc w technicznej sprawie Rewizora GT. Nie mogę sobie poradzić z techniczną stroną... Sytuacja wygląda następująco:
- towar sprzedany w marcu, zaksięgowany w marcu, JPK wysłany, wszystko zrobione prawidłowo, towar ten roboczo nazwijmy "X";
- w czerwcu okazuje się, że w marcu został sprzedany inny towar niż zaksięgowany! Błąd wydania, nikt tego nie zauważył (podobne nazwy towaru, identyczna wręcz wartość). Został wydany towar "Y", zaksięgowany towar "X";
- storno czerwone na marcowy dekret na towar "X". Program nie przyjmuje daty dekretu za miesiąc inny niż bieżący. Data operacji ustawiona na marzec, ponieważ marca dotyczy;
- sprzedaż towaru "Y" zaksięgowana na marzec, ale uwaga, z datą dekretu na czerwiec, data operacji na marzec, ponieważ marca dotyczy. Dekret nie przyjmuje innej daty niż czerwiec.
Przy generowaniu JPK program nie liczy prawidłowo kwoty VAT. Problem jest w dacie dekretacji? Dodam, że w zakładce "VAT" w danym dekrecie miesiąc naliczenia VAT jest ustawiony prawidłowo. Mimo tych ustawień, JPK VAT nie liczy się prawidłowo.
Bardzo proszę o pomoc, może pomijam jakiś szczegół.... stąd błędne naliczenie.
Z góry dziękuję
Paweł