Witam, mam dziwny przypadek. Usunąłem stare zamówienia, które robiły rezerwację dla danego produktu. Wiem, że powinienem je anulować, natomiast je usunąłem. Mam taki problem, że stan asortymentu danego produktu nie zgadza mi się. Po przeanalizowaniu, zauważyłem (w informatorze)danego produktu, że wyświetla się Rezerwacja dostaw ze stanem większym od 0.
Znalazłem artytkuł który powinien rozwiązać ten problem:
https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1509,subiekt-nexo-–-komunikat-„niewystarczajaca-ilosc-towaru-na-magazynie…”-mimo-ze-towar-jest-jak-sobie-z-tym-radzic.html?token=IjIwMjIvMDEvMDgsIDEyOjA4OjI4LS0-LCAi.wLxrcU9ufUIo3CqK_ydrdJNPdko
Zastosowałem się w moim przypadku co zrobić w przypadku Rezerwacji dostaw, natomiast po wejściu w Zamówienia nie mam Zamówień ze statusem R lub C (bo zostały wcześniej usunięte).
Co mogę w takim przypadku zrobić, aby zdjąć z rezerwacji dostaw asortyment.