Witam Szanowne grono,
na etapie wdrażania Nexo Pro natrafiliśmy na niespodziewany problem - obsługa numerów seryjnych. Otóż nie potrafię poradzić sobie z poniższym scenariuszem stąd prośba o pomoc do doświadczonych użytkowników i administratorów Nexo:
1) mamy potrzebę wymuszenia dodawania numerów seryjnych (unikalnych) do każdej sztuki przyjmowanego towaru, np laptop. W systemie jest rozbicie na dostawy ale nie mogę wymusić na osobie przyjmującej towar aby było to uzupełnione, może przyjąć dokument i nie dodać numeru seryjnego.
2) sprawdzanie historii towaru po numerze seryjnym, jeżeli Klient przyniesie wspomnianego laptopa po jakimś okresie to chciałbym zweryfikować że ten unikalny numer seryjny był faktycznie sprzedany przeze mnie (bez potrzeby ręcznego przebijania się przez wszystkie faktury tego Klienta).
3) do powyższych działań wykorzystujemy skanery kodów kreskowych i chcielibyśmy aby dalej to tak wyglądało
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące rozwiązania tego problemu.