Skocz do zawartości

Dorota Piasecka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Dorota Piasecka's Achievements

1

Reputacja

  1. Zaraz, zaraz. Nie tak szybko. Przed wykonaniem aktualizacji Subiekta wszystko działało bez zarzutu. Nie widzę innego powodu do powstania awarii niż ta, że to właśnie aktualizacja spowodowała konflikt z Avastem. Dotąd takich problemów nie było nigdy. Błąd jest w Subiekcie, a dokładniej w plikach aktualizacyjnych. A co do wsparcia. Skoro zapłaciłam za program firmie, która zaleca instalowanie kolejnych aktualizacji tego programu, to chyba naturalne, że oczekuję aby firma ta rozwiązała problem za który jest odpowiedzialna jedna z aktualizacji?
  2. Witam. Serwis Insertu nic nie pomógł. Rozłożyli ręce, cytuję: "Nic więcej nie możemy powiedzieć". Ot i wsparcie. W naszym przypadku okazało się, że po aktualizacji Subiekta, program antywirusowy Avast zaczął blokować komunikację z drukarką fiskalną. Nie pomogła reinstalacja Avasta, więc zmieniliśmy antywirusa na AVG i jest już ok. Działa jak wcześniej. :)
  3. Niestety się nie udało naprawić odbudową indeksów. Po 20 minutach odbudowa się blokuje i nic się nie dzieje.
  4. Robię właśnie tę odbudowę indeksów. Strasznie długo to trwa. Już druga godzina leci.
  5. Po wykonanej aktualizacji Subiekta GT do wersji 1.68 drukowanie paragonu trwa około 3 minut. Drukarka fiskalna Posnet Thermal XL2 Online sprawdzona i reinstalowana przez serwis całkowicie sprawna. Co dziwne nie dzieje się to za każdym razem. Raz wydruk wyskakuje od razu tak jak powinien, a kilka kolejnych już z opóźnieniem. Niesamowicie irytujące, gdy masz kolejkę klientów. Czy komuś coś takiego się przydarzyło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...