Dzień dobry.
Mam taką sytuację. Klient biura rachunkowego korzysta z Subiekta nexo PRO. Biuro rachunkowe z Rewizora nexo PRO. Chciałbym w biurze rachunkowym korzystać z informacji wprowadzonych przez pracowników klienta biura. Widzę to tak: w Subiekcie tworzę kilka słowników własnych i podpinam je do pól własnych dla dokumentów FS i FZ. Niestety przy przenoszeniu takich informacji do Rewizora (bez znaczenia czy to jest wymiana online czy przez XML – oczywiście oba programy pracują na osobnych bazach danych; klient na swojej Subiekta i biuro rachunkowe na swojej Rewizora) w module Dekretacja dokumentów informacje o tych polach własnych (ich nazwa i wartość) jest przenoszona (widoczna na samym dole kiedy wybiorę popraw) ale nie mam możliwości wykorzystać tych informacji przy tworzeniu schematów importu i później przy dekretacji.
Podczas testów sprawdziłem, że taka sama sytuacja na wspólnej bazie danych działa.
Czy jest możliwość dodania do obsługi schematów importu tych informacji? Jeśli byłby problem z synchronizacją pól własnych to może chociaż w zakresie przykładowo: Pole własne (nazwa pola zawiera XXX), wartość pola zawiera XXX). Oczywiście świetną funkcją byłoby synchronizowanie pól własnych które są wykorzystywane na dokumentach.
Czy może podobną funkcjonalność można otrzymać inaczej. Wiem, że jest kategoria i magazyn w Subiekcie ale to nie rozwiązuje mojego problemu gdzie muszę przenieść więcej niż dwie różne informacje o dokumencie by na ich podstawie różnicować dekret. Poza tym rozwiązanie z polami własnymi jest jak dla mnie (i dla użytkowników z jakimi rozmawiałem) wygodniejsze. Ustalam wymagane pola własne, wszystkie informacje są w jednym miejscu i bez ich wprowadzenia nie zapiszę dokumentu (opcja wymagalności dla pola własnego).
Pozdrawiam