Skocz do zawartości

Roman Zawiliński

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Roman Zawiliński's Achievements

0

Reputacja

  1. Dziękuję Panie Arkadiuszu, Udało mi się dodać dane za pomocą nagłówka. Natomiast do przemyślenia dla Was, czy obenca fukncjonalność ma sens. Klient zamawiając w oddziale, na wydruku zamówienia widzi jako dane dostawcy dane centrali natomiast nie widzi danych oddziału godzie zamówiŁ i gdzie moze chcieć się skontaktować - wydaje się to dość mało logiczne, ciekawe jakie jest uzastadnienia tego. Pozdrawiam.
  2. Dzień dobry, Mam problem z konfiguracją zamówienia klienta, którego nie potrafię rozwiązać. Gdy chcę wystawić zamówienie na oddział, nie mogę zmienić dostawcy który jest zdefiniowany jako centrala. Na wydruku potwierdzenia zamówienie figuruje tylko dostawca, czyli adres centrali natomiast nie ma informacji o adresie i numerze oddziału. Trochę to dziwne, bo klienci często chcą się skontaktować z miejsce godzie zamówili towar. Mojep pytanie: Jak zmienić dostawcę, lub dodać do wydruku zamówienia dane (adres i nr telefonu oddziału).
  3. Panie Przemku, Podejrzewam że powodów do takiego komunikatu może być bardzo dużo i bez spojrzenia w zdecydowanie bardziej dokładne logi systemowe, to jest tylko dywagacja. Dlatego moje pytanie brzmiało czy/gdzie/jak taki log jest dostępny. Udało mi się rozwiązać te problemy, jednak musiałem spędzić nad tym wiele godzin nie dysponując bardziej dokłądnymi logami systemowymi. Sugerowałbym zaktualizowanie Waszej istrukcji do bankowości online. To co zadziałało u mnie napiszę poniżej, może również komuś pomoże, natomiast bez wglądu w logi nie wiem czy to co zrobiłem było wymagane czy tylko pomogło przez jakiś zbieg okoliczności. 1. Przed jakimkolwiek generowaniem certyfikatów na komputerze polecam upewnić się czy jest ustawiony dokładny czas (ma to znaczenie przy nawiązywaniu bezpiecznego połączenia) - zsynchronizować czas z jakimś serwerem czasu 2. Dla poczególnych stanowisk komputerowych musiałem wygenerować dedykowane certyfikaty komunikacyjne np: dla dwóch stanowisk mam wygenerowane, i zainstalowane dwa certyfikaty po stronie banku oraz odpowiednio zainstalowane na stacjach roboczych (nie wiem czy tak musi być, instrukcja nic o tym nie mówi ale u mnie zadziałała tylko taka opcja)
  4. Wygenerowałem cerfikaty z użyciem oprogramowania Banku a pozostałe kroki zrobiłem zgodnie z instrukcją. Po wielu próbach zadziałało na jednym komputerze. Na dwóch kolejnych, pomimu zainstalowania dokładnie tych samych ceryfikatów, nie działa. Dostaję poniższy, bardzo ogólny komunikat. Gdzie mogę sprawdzić jakieś logi z dokładniejszą przyczyną tego problemu?
  5. Tego juz próbowałem - nie zadziałało. Pokazuje się komunikat o nieprawidłowym certyfikacie.
  6. Dzień dobry, Próbuje skonfigurować usługę bankowości on-line dla PBN PARIBA. Wygenerowałem w subiekt nexo (v 38.0.1) plik z ceryfikatem komunikacyjnym który zapisał się na dysku z cert.cer, gdy próbuję go zaimportować do bankowości-on pojawia się komunikat że można zaimportować tylko pliki z rozszerzeniem csr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...