Skocz do zawartości

EndevoDevLab Programy dla firm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

EndevoDevLab Programy dla firm's Achievements

0

Reputacja

  1. Każda taka sytuacja to przykra sprawa. I widzę małe szanse na wygranie z kurierem. Klient jest tym, który podpisuje protokół, ale to pracownik kuriera go sporządza. Sam widziałem parę razy jak takie coś się odbywa (nadaję paczki w terminalu kuriera i czasem stoją z reklamacją klienci). Pani mówi "No zobaczy Pan jak to jest zabezpieczone. Praktycznie brak zabezpieczeń". Klient stoi i nic nie mówi, bo boi się, że będzie jego wina, a przecież widać, że pani od kuriera jest po jego stronie, niech płaci ten paskudny sprzedawca. Tak więc wszystko się da wpisać w protokół, a klient to podpisze. Jedyną metodą jest moim zdaniem rzeczywiście kierowanie spraw do sądu. W zasadzie to wystarczy, że przećwiczysz jeden przypadek z prawnikiem. Resztę możesz prowadzić sam, bo wszystkie są takie same. Ewentualnie jak wypadnie coś innego, to weźmiesz prawnika tylko do tego czegoś. Kurierzy łatwo odrzucają reklamacje, bo wiedzą, że nikomu nie opłaca się kierować sprawy do sądu. A że wszyscy kurierzy tak robią, to nie ma do kogo uciekać. Przykład z wózkiem widłowym wydaje mi się całkowicie do wygrania, no, chyba, że Ty też masz wózki widłowe i nie daj Boże jeszcze pakujesz kurierowi na pakę swoim wózkiem. Wielu rzeczy nie da się w 100% zabezpieczyć, bo np. taki komputer trzebaby wysyłać w rolce folii bąbelkowej, aby zamortyzowała upadki. Wchodzą 3 komputery na busa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...