Skocz do zawartości

Kamil Madej

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kamil Madej's Achievements

2

Reputacja

  1. Edytowałem jeszcze post, dodałem zdanie: Uruchamianie jako administrator, restart komputera nie pomaga. Na innych komputerach w firmie jest wszystko ok, problem jest tylko na moim komputerze - nawet jeśli inny użytkownik się u mnie zaloguje na swoje konto. Czy to dalej może świadczyć o uszkodzeniu bazy danych?
  2. Witam wszystkich, w dniu dzisiejszym w trakcie pracy na Subiekt GT mieliśmy awarię zasilania. Po ponownym włączeniu komputera z Subiektem, przy logowaniu na moje konto natrafiłem na błąd: Po kliknięciu w OK, program ciągle przygotowuje się do pracy i nic się nie dzieje. Próbowałem naprawiać program przez programy i aplikacje w systemie - nie pomogło. Zainstalowałem jeszcze raz - nie pomogło. Zainstalowałem nową wersję 1.75 SP1 - włączył się. Niestety mogę popracować niecałą minutę (wszystko działa, mogę wchodzić w zamówienia, Ctrl+I Informator towarów itd.) niestety po niecałej minucie nie mogę zmienić okienka np. z zamówień od klientów na wydania magazynowe bo mam błąd: Po próbie wejścia w produkt błąd jest inny: A przy próbie zrobienia WZ z ZK: Ogólnie nic się prawie nie da zrobić... Co może być przyczyną? Uruchamianie jako administrator, restart komputera nie pomaga. Na innych komputerach w firmie jest wszystko ok, problem jest tylko na moim komputerze - nawet jeśli inny użytkownik się u mnie zaloguje na swoje konto.
  3. W korespondencji mailowej często używamy zwrotów typu ZK1111, dlatego usunięcie zrealizowanych zamówień utrudni późniejsze odnalezienie danych zestawień.
  4. Dzięki Panowie, faktycznie ustawienie zakresów w ZK, ZD, WZ, FS itd. na ostatnie 3-6 miesięcy rozwiązuje problem, tworzenie nowych dokumentów, usuwanie, przeskakiwanie między działami działa sprawnie. Niestety usuwanie zrealizowanych zamówień nie wchodzi u nas w grę. Pozdrawiam
  5. Witam, od jakiegoś czasu Subiekt GT wygląda na coraz bardziej obciążony. Tworzenie nowego Zamówienia od klienta, duplikowanie istniejącego, usuwanie zamówienia, zapisywanie itd. trwa bardzo długo, czasem pojawia się na górnym pasku informacja "brak odpowiedzi" na sekundę. Ten problem pojawia się na wszystkich komputerach o różnych parametrach oraz bezpośrednio na samym serwerze sytuacja wygląda identycznie - więc sieć tutaj nie jest problemem. Zauważyłem, że po wciśnięciu F8 i włączonym filtrowaniu usuwanie zamówień trwa dużo krócej, a zapisywanie zamówienia od kliknięcia w przycisk Zapisz trwa również dużo szybciej, niż bez filtrowania. W załączniku film pokazujący skalę problemu. Przy wielu sprzedawcach, dużej ilości zamówieniach itd te 5-10 sekund na przetworzenie operacji jest naprawdę irytujące. Mam wrażenie, że z miesiącem na miesiąc ten czas reakcji się wydłuża. Obciążenia procesora serwera w trakcie tych prac nie jest wyższe niż 50%, RAM 16 GB zapełniony w połowie, Subiekt na dysku SSD. Gdzie szukać problemu? Proszę o pomoc. 28632934_2022-03-0910-45-15.mkv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...