Skocz do zawartości

Jakub Marek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jakub Marek's Achievements

1

Reputacja

  1. Zgadza się Panie Jacku. Niestety tylko, również opcja związana z WZ, PZ, FV która widnieje w urządzeniu nie jest możliwa do zrealizowania. Dokument ten nie jest przesyłany do systemu. Jedyne co umożliwia mi w tej chwili kolektor to zsynchronizowanie asortymentu z subiekta, zeskanowanie kodów i ręczne wprowadzenie stanów magazynowych.
  2. Skanuje produkty do kolektora danych. Wchodzę w opcje wyślij i wybieram dokumenty do wysyłki. W systemie Insert nie ma możliwości odebrania danych.
  3. Dzień dobry, czynności zostały już kilkukrotnie wykonane. Niestety synchronizacja danych z subiektem jest niemożliwa. Towary wysyłane do systemu nie przechodzą. Wszystko zrobione według instrukcji. Dodatkowo sytuacja odwrotna tj. przesłanie danych na temat asortymentu do kolektora jest możliwa.
  4. Czy zatem istnieje możliwość podłączenia kolektora danych w systemie Insert NEXO PRO ? Chcielibyśmy wykorzystać kody EAN do szybkiej synchronizacji z magazynem. Kupując ten kolektor sugerowaliśmy się tym, że na stronie Insert jest wskazane właśnie łączenie się z tym konkretnym kolektorem.
  5. Błąd w ogóle się nie wyświetla, cały czas kręci się kółko w toku na kolektorze. Nie ma możliwości odebrania asortymentu. Aplikacja dedykowana loader - w załączniku
  6. Cześć, czy ktoś spotkał się z przypadkiem, że przy połączeniu kolektora danych ZEBEX Z-9000 nie można wysłać zeskanowanego asortymentu do systemu ? Sytuacja odwrotna tzn. z asortymentu subiekt do kolektora działa prawidłowo. Dodatkowo w przypadku uruchomienia programu dedykowanego wyświetla się komunikat o nieaktywnej Sferze GT - z tego co się dowiadywałem Subiekt oraz Gestor NEXO PRO ma już ja w sobie. W logach pojawia się następujący komunikat : ERROR: tworzenie obiektu COM dla SferyGT (CoCreate) :: HRESULT=-2147221164 Czy ktoś byłby wstanie podpowiedzieć co w takiej sytuacji można zrobić ??
  7. Dzień dobry, Próbujemy korzystać z aplikacji insert mobile. Niestety, ale w naszym przypadku występują błędy z synchronizacją. Zadania ukończone powracają do aplikacji. W aplikacji ukończone zadania pojawiają się w następnym dniu. Dodatkowo wykupiona jest opcja kalendarz, która nie działa. Wyświetlają się błędy 400 oraz te z załącznika. Aplikacja dodatkowo się zacina. Dodam, że synchronizacja jest włączona. Chcielibyśmy wykorzystać funkcjonalność aplikacji do połączenia jej ze zleceniami serwisowymi, ale niestety nie potrafimy sobie poradzić. Czy ktoś byłby nam wstanie pomóc ? Pozdrawiam serdecznie Jakub Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...